Nieuwe wasmachine met slimme functies.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-05 19:52
Ik zoek een?
Wasmachine!

Wat is je budget?
Ik wil max 800 euro uitgeven tenzij de voordelen van een iets hogere segment zwaar wegen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Kleding te gaan wassen, wat verassend! Het apparaat gaat gebruikt worden in een huishouden van 2 personen en in de toekomst kan dat oplopen tot 4 personen. Slimme functies zoals i-DOS zou ik wel graag willen hebben. Kunnen verbinden met een smartphone vind ik nice, maar geen must.

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb een aantal wasmachines op het oog:
Ik kan deze voor 800 euro krijgen: Bosch WAXH2E70 NL (was capaciteit is overkill: 10kg)
Bosch WAXH2K75NL
Bosch wau28p90

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er modellen buiten deze die jullie kunnen aanraden?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:18
i-DOS vind ik persoonlijk ideaal. Vind het alleen een beperking dat je moet kiezen tussen 1 wasmiddel en wasverzachter, of 2 soorten wasmiddel (b.v. kleur en wit)
HomeConnect lijkt leuk en handig en het is natuurlijk stoer om aan je vrienden te laten zien wat jouw wasmachine allemaal kan, maar in de praktijk gebruik ik alleen de optie om een melding te krijgen als de was klaar is. (en daar zou ik ook prima zonder kunnen)
Ik heb een 9Kg machine voor 2 personen. dacht eerst dat het overdreven was maar het is toch wel handig als al je bedddengoed in 1 keer in de machine past.
Hij draait ook maar 3 keer per week (wit, bont en handdoeken op 60 graden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
Bedankt voor je antwoord remmuz. Is wel nice als beddengoed in een keer in de machine past. Om die reden misschien niet overkill. Iemand anders nog advies voordat ik de knoop doorhak? Wordt erg gewaarderd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Waarom alleen bosch? Heb je ook bij siemens gekeken?

je kunt beter je kleding niet in de fik steken, dan verassen ze :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
EWK schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 20:15:
Waarom alleen bosch? Heb je ook bij siemens gekeken?

je kunt beter je kleding niet in de fik steken, dan verassen ze :9
Ik had begrepen dat Miele (te duur) en Bosch wasmachines met 4 veren vast zitten (degelijk in elkaar) en dat dat ten goede van de wasmachine was.

Siemens is ook een optie:

Dan kom ik uit op deze:
https://www.coolblue.nl/e...nl-intelligentdosing.html

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:05

Santford

FP PowerMod
Ilias1991 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 20:30:
[…]
Ik heb een aantal wasmachines op het oog:
Ik kan deze voor 800 euro krijgen: Bosch WAXH2E70 NL (was capaciteit is overkill: 10kg)
Bosch WAXH2K75NL
Bosch wau28p90
[…]
De laatste van die drie heeft een motor zonder koolborstels en 10 jaar garantie op de motor.
Nadeel is dan weer, ten opzichte van de andere twee modellen, dat hij centrifugeert op 1400 toeren i.p.v. 1600.
Modellen met doseersysteem, 1600 toeren en koolborstelloos kon ik niet in jouw prijsklasse vinden.
Pagina: 1