Mijn vraag
Hoe kan ik óf wát heb ik nodig om een game vb call of duty mobile op mijn tablet te spelen en deze meteen op de laptop op te nemen zodat ik die later kan bewerken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
..Ik heb een samsung galaxy 10 inch SMT. mijn laptop is een MSI GL 75 Leopard met dragoncenter.
voor bewerking gebruik ik davinci resolves 17 pc opnaes gaat via anvidia geforce experience
watt ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de game al opgenomen via gamecenter op tablet en dan via usb transfer naar laptop, game capture card schijn ik niet nodig te hebben met deze gamelaptop, er wordt alleen niet verteld wat dan wel
. Je ziet op you tube wel eens gamers die op hun tablet spelen en dat zie je dan gelijkertijd ook op een monitor en wordt het opgenomen. Ik ben (nog) niet van plan om te streamen..omdat ik eerst wil leren lopen voor ik ga rennen
ik heb gekeken naar OBS? maar dat is voor streamen .. dus wie helpt me uit de brand?? alvast bedankt .
Hoe kan ik óf wát heb ik nodig om een game vb call of duty mobile op mijn tablet te spelen en deze meteen op de laptop op te nemen zodat ik die later kan bewerken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
..Ik heb een samsung galaxy 10 inch SMT. mijn laptop is een MSI GL 75 Leopard met dragoncenter.
voor bewerking gebruik ik davinci resolves 17 pc opnaes gaat via anvidia geforce experience
watt ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de game al opgenomen via gamecenter op tablet en dan via usb transfer naar laptop, game capture card schijn ik niet nodig te hebben met deze gamelaptop, er wordt alleen niet verteld wat dan wel

[ Voor 4% gewijzigd door GrietjeGrubbel op 11-05-2021 11:06 . Reden: software bijgewerkt ]
GrietjeGrubbel