Mijn vraag
ik wil weten of ik een goede keus maak ja of nee
de aanbod
Moederbord: MSI a320m- pro
Processor: AMD 8400
Cooler: mars cooler
Videokaart: rx 570 4gb sapphire
Geheugen: 8gb,DDR4,crucial 2133 mhz
voeding: 650w
opslag: 240gb ssd - 500 hhd
Windows 10 pro geactiveerd
BEHUIZING: LC power, 4 RGB fans, 2 glazen panelen
PC komt met 1 maandgarantie
hij stond op marktplaats voor 550 maar ik kon het krijgen voor 450 maar ik heb gezegd dat ik er nog over zou nadenken want het upgraden is al moeilijk ik kan nergens informatie vinden over de moederbord en processor. en de verkoper zei dat het een AM3+ socket heeft maar zoals ik zei zie ik dat nergens op internet staan alleen AM4 socket maar dan met MSI a320m-A PRO moederbord wat vinden jullie ervan en kunnen jullie me helpen?
PS: ben een beginner
ik heb een budget minimaal 450 max 550 euro en ben opzoek naar standaard pc voor deze prijs,
Ik heb hierboven 1 pc staan waar ik vragen over heb zodat hopelijk jullie die kunnen beantwoorden
wat bedoel ik precies met standaard pc
Processor i5 6core,
Moederbord: DDR4, heeft een AM4 socket of een 1151 socket waarop i7 ook op geupgrade kan worden in de toekomst
geheugen: Het liefst 16gb 2 keer 8 3200mhz
voeding : weet ik niet zo goed wat ik denk 500watt-550watt?
Koeling: standaard
VIDEOKAART: gtx 1050ti 4gb of een rx 570 4gb
overklokken is niet nodig en ik zoek voor een moederbord waarvan je in de toekomst de proccessor kan upgraden.
hebben jullie beter idee of ?
bedankt alvast,
ik wil weten of ik een goede keus maak ja of nee
de aanbod
Moederbord: MSI a320m- pro
Processor: AMD 8400
Cooler: mars cooler
Videokaart: rx 570 4gb sapphire
Geheugen: 8gb,DDR4,crucial 2133 mhz
voeding: 650w
opslag: 240gb ssd - 500 hhd
Windows 10 pro geactiveerd
BEHUIZING: LC power, 4 RGB fans, 2 glazen panelen
PC komt met 1 maandgarantie
hij stond op marktplaats voor 550 maar ik kon het krijgen voor 450 maar ik heb gezegd dat ik er nog over zou nadenken want het upgraden is al moeilijk ik kan nergens informatie vinden over de moederbord en processor. en de verkoper zei dat het een AM3+ socket heeft maar zoals ik zei zie ik dat nergens op internet staan alleen AM4 socket maar dan met MSI a320m-A PRO moederbord wat vinden jullie ervan en kunnen jullie me helpen?
PS: ben een beginner
ik heb een budget minimaal 450 max 550 euro en ben opzoek naar standaard pc voor deze prijs,
Ik heb hierboven 1 pc staan waar ik vragen over heb zodat hopelijk jullie die kunnen beantwoorden
wat bedoel ik precies met standaard pc
Processor i5 6core,
Moederbord: DDR4, heeft een AM4 socket of een 1151 socket waarop i7 ook op geupgrade kan worden in de toekomst
geheugen: Het liefst 16gb 2 keer 8 3200mhz
voeding : weet ik niet zo goed wat ik denk 500watt-550watt?
Koeling: standaard
VIDEOKAART: gtx 1050ti 4gb of een rx 570 4gb
overklokken is niet nodig en ik zoek voor een moederbord waarvan je in de toekomst de proccessor kan upgraden.
hebben jullie beter idee of ?
bedankt alvast,
[ Voor 29% gewijzigd door SEEKER007 op 10-05-2021 20:25 ]