"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hehe thanx voor de info... ik schrok al!
Money for nothin' and your chicks for free
* AK47 schrok ff toen hij zijn verhaal kwijt was omdat GoT plat lag
Maar nieuwe versie dus, wat is er dan veranderd aan topix..?
Kon je die 5 minuutjes niet bij de upgrade vannacht doen?
hoort dit niet in http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/32 thuis?
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
[topic=206101] of bugs.topix.nlOp donderdag 16 augustus 2001 21:55 schreef AK47 het volgende:
* AK47 schrok ff toen hij zijn verhaal kwijt was omdat GoT plat lag
Euhm nou nee blijkbaar niet, anders had hij dat wel gedaan niet?Op donderdag 16 augustus 2001 21:56 schreef RickJansen het volgende:
Kon je die 5 minuutjes niet bij de upgrade vannacht doen?
We gaan morgen-vroeg naar TrueServer om wat preventief onderhoud te plegen, hij heeft dus waarschijnlijk besloten dat hij zijn nachtrust nodig heeft.
Bericht hierboven
Dus om 1 of 2 uur gaat Arjen alleen aan het upgraden?Op donderdag 16 augustus 2001 22:00 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Euhm nou nee blijkbaar niet, anders had hij dat wel gedaan niet?
We gaan morgen-vroeg naar TrueServer om wat preventief onderhoud te plegen, hij heeft dus waarschijnlijk besloten dat hij zijn nachtrust nodig heeft.
Nou eh.. dat word spannend! Succes!
Verwijderd
euhm rick, jij had toch ook nog een shell accountje vanwege mirc? misschien mag je dan meekijken en waardevolle adviezen geven... komt het vast goedOp donderdag 16 augustus 2001 22:05 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Dus om 1 of 2 uur gaat Arjen alleen aan het upgraden?
Nou eh.. dat word spannend! Succes!![]()
Als ze dat willen, mogen ze Landis ICT Group bellen. Ze kunnen me dan inhuren voor ƒ250,- per uur.Op donderdag 16 augustus 2001 22:08 schreef Paz het volgende:
[..]
euhm rick, jij had toch ook nog een shell accountje vanwege mirc? misschien mag je dan meekijken en waardevolle adviezen geven... komt het vast goed
Euhm mag ik dit aanstippen als een compleet nutteloze, opschepperige en bovenal vreselijk misplaatste opmerking?Op donderdag 16 augustus 2001 22:12 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Als ze dat willen, mogen ze Landis ICT Group bellen. Ze kunnen me dan inhuren voor ƒ250,- per uur.
Ik denk niet dat ik dat verder hoef uit te leggen wel?
Bericht hierboven
Verwijderd
'k zag het eerder als een invitatie om vreselijk cynisch te reageren.... je wordt mild florisOp donderdag 16 augustus 2001 22:20 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Euhm mag ik dit aanstippen als een compleet nutteloze, opschepperige en bovenal vreselijk misplaatste opmerking?
Ik reageerde dan ook op een compleet nutteloze opmerking. Daarbij was het absoluut niet serieus bedoeld, zelfs al zou Tweakers.net Landis inhuren, dan zou ik weigerenOp donderdag 16 augustus 2001 22:20 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Euhm mag ik dit aanstippen als een compleet nutteloze, opschepperige en bovenal vreselijk misplaatste opmerking?
is dat geen flame Floris?
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik bedoelde het best wel cynischOp donderdag 16 augustus 2001 22:24 schreef WouterTinus het volgende:
is dat geen flame Floris?
Rick: Dan zijn we het met elkaar eens, jij wil ons niet en wij zouden niet eens aan Landis denken, dus het komt er toch niet van
Bericht hierboven
Daar was echt 0% van te merkenOp donderdag 16 augustus 2001 22:25 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het best wel cynisch
Gelukkig.Rick: Dan zijn we het met elkaar eens, jij wil ons niet en wij zouden niet eens aan Landis denken, dus het komt er toch niet van
Dit topic gaat erg snel offtopic. Tijd om een slotenmaker te roepen...
Dat kan nog veel meer zijn hoor als ie een beetje goed wasOp donderdag 16 augustus 2001 22:30 schreef Stoomboot25 het volgende:
Je bent er wel trots op dat ze 250 per uur voor je vragen he
Niet dat dat jou wat aangaat, maar eh, ja dat vind ik best leuk.. en als je het even in de context leest, zie je dat ik het niet bedoelde om op te scheppen.Op donderdag 16 augustus 2001 22:30 schreef Stoomboot25 het volgende:
Je bent er wel trots op dat ze 250 per uur voor je vragen he
Verwijderd
Volgens mij zeggen ze gewoon tegen je dat ze dat voor je vragen, ze vragen echt een stuk minder voor je, je hebt echt geen ervaring, die paar servertjes van tweakers stelt natuurlijk niets voor.Op donderdag 16 augustus 2001 22:37 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat aangaat, maar eh, ja dat vind ik best leuk.. en als je het even in de context leest, zie je dat ik het niet bedoelde om op te scheppen.
En jij kent Rick uiteraard zo goed dat jij weer wat voor werk ervaring hij heeft etcOp donderdag 16 augustus 2001 22:39 schreef Stoomboot25 het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze gewoon tegen je dat ze dat voor je vragen, ze vragen echt een stuk minder voor je, je hebt echt geen ervaring, die paar servertjes van tweakers stelt natuurlijk niets voor.
Verwijderd
Ja hallo, hij komt net van de kleuterschool af, dan heb je echt geen ervaring hoor, de computer van de buurman repareren heeft niets met ervaring te maken.Op donderdag 16 augustus 2001 22:40 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
En jij kent Rick uiteraard zo goed dat jij weer wat voor werk ervaring hij heeft etc
[/flame]Op donderdag 16 augustus 2001 22:43 schreef Stoomboot25 het volgende:
[..]
Ja hallo, hij komt net van de kleuterschool af, dan heb je echt geen ervaring hoor, de computer van de buurman repareren heeft niets met ervaring te maken.
[/weet_niet_waar_over_ie_praat]
En waarom zouden ze precies daarover liegenOp donderdag 16 augustus 2001 22:39 schreef Stoomboot25 het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze gewoon tegen je dat ze dat voor je vragen, ze vragen echt een stuk minder voor je, je hebt echt geen ervaring, die paar servertjes van tweakers stelt natuurlijk niets voor.
Maargoed, ik weet wat ik waard ben (en nee, die 250/u is daar geen indicatie voor), en ik heb jou echt niet nodig om me dat te vertellen.
Ssht. Hij is beleggingsadviseur. Hij heeft er verstand van.Op donderdag 16 augustus 2001 22:45 schreef Cheatah het volgende:
Aantal posts: 6
Verwijderd
Ik loop hier al een tijdje rond hoor, al van voordat Rick hier keek of de servers nog aanstonden, mijn password is alleen ooit een verandert en dat ben ik vergetenOp donderdag 16 augustus 2001 22:45 schreef Cheatah het volgende:
Aantal posts: 6
Toen heb ik opnieuw geregsitreert en toen war er iets met een paar harde schijven missgegaan, weer ding kwijt. En dit is dan mijn 3e, ik lees hier superveel, post een beetje weinig. Ik vind het gewoon lame dat Rick nu alles loopt af te zeiken hier, dat mag hij best weten
Op donderdag 16 augustus 2001 22:47 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Ssht. Hij is beleggingsadviseur. Hij heeft er verstand van.
Maareuh ik ga wat anders doen, als het hier mis gaat, moet iemand maar ff een seintje geven
Hmm ik kan dus nog posten als het al op slot zit, en dat zit het. Kwestie is wmb wel over
Bericht hierboven
Hierbij een waarschuwing voor meneer Stoomboot25.....dit is een regelrechte flame en dat mag niet...trouwens.......ben jij zo verbaasd over 250 per uur?Op donderdag 16 augustus 2001 22:43 schreef Stoomboot25 het volgende:
[..]
Ja hallo, hij komt net van de kleuterschool af, dan heb je echt geen ervaring hoor, de computer van de buurman repareren heeft niets met ervaring te maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()