On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
https://www.retrotink.com/product-page/2x-mini
Dat is de netste/beste manier denk ik. Heb je wel dus naast dit product ook nog een goede component kabel nodig.
Maar wellicht leuke om te vragen in
Goeie oude (retro) consoles deel 13
(ben zelf fan van gamen op crt, dus nooit specifiek gezocht naar oplossingen voor deze uitdaging
)
Dat is de netste/beste manier denk ik. Heb je wel dus naast dit product ook nog een goede component kabel nodig.
Maar wellicht leuke om te vragen in
Goeie oude (retro) consoles deel 13
(ben zelf fan van gamen op crt, dus nooit specifiek gezocht naar oplossingen voor deze uitdaging
10 second ninja DONE
Er zijn zeker nog tv’s met een component ingang te koop. Als je er toch nog 1 moet uitzoeken kun je daar op filteren.
Heb ik ook gedaan toen ik 2 jaar geleden er 1 zocht, zodat ik er nog een Wii aan kon hangen.
(Je PS3 heeft trouwens een hdmi uitgang, geen ingang
)
Heb ik ook gedaan toen ik 2 jaar geleden er 1 zocht, zodat ik er nog een Wii aan kon hangen.
(Je PS3 heeft trouwens een hdmi uitgang, geen ingang
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Uit je startpost blijkt geeneens dat je gezocht hebt naar een kabel. Dat is wel enorm karig..
Die kabels zijn er gewoon, dus: Ja, zoek een webshop voor videokabels die een kabel voor de PS2 met HDMI aan het uiteindeeinde heeft. Een scart naar hdmi converter kan ook soelaas bieden, dan heb je meteen wat voor andere retro devices.
Ik gooi deze overigen wel dicht wegens 'weinig inzet'.
Die kabels zijn er gewoon, dus: Ja, zoek een webshop voor videokabels die een kabel voor de PS2 met HDMI aan het uiteindeeinde heeft. Een scart naar hdmi converter kan ook soelaas bieden, dan heb je meteen wat voor andere retro devices.
Ik gooi deze overigen wel dicht wegens 'weinig inzet'.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.