Playstation 2 aansluiten op HDMI ingang tv

Pagina: 1
Acties:
  • 686 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:02

Agent47

I always close my contracts.

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik wil graag voor op de slaapkamer een televisie kopen --> Zeg 43". Hier zitten natuurlijk HDMI ingangen op. Ik wil de televisie gebruiken voor streamen van Youtube en Netflix --> Chromecast.

Nu heb ik nog een ps2 en een ps3 over. De ps3 heeft al een HDMI ingang, maar de ps2 niet. Iemand bekend met converters of een smart tv hebben waar geen ps2 aansluiting op zit? :+

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:13

Sagat

Is pappa x2!

https://www.retrotink.com/product-page/2x-mini

Dat is de netste/beste manier denk ik. Heb je wel dus naast dit product ook nog een goede component kabel nodig.

Maar wellicht leuke om te vragen in
Goeie oude (retro) consoles deel 13

(ben zelf fan van gamen op crt, dus nooit specifiek gezocht naar oplossingen voor deze uitdaging ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:13
Er zijn zeker nog tv’s met een component ingang te koop. Als je er toch nog 1 moet uitzoeken kun je daar op filteren.

Heb ik ook gedaan toen ik 2 jaar geleden er 1 zocht, zodat ik er nog een Wii aan kon hangen.

(Je PS3 heeft trouwens een hdmi uitgang, geen ingang ;) )

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Uit je startpost blijkt geeneens dat je gezocht hebt naar een kabel. Dat is wel enorm karig..

Die kabels zijn er gewoon, dus: Ja, zoek een webshop voor videokabels die een kabel voor de PS2 met HDMI aan het uiteindeeinde heeft. Een scart naar hdmi converter kan ook soelaas bieden, dan heb je meteen wat voor andere retro devices.

Ik gooi deze overigen wel dicht wegens 'weinig inzet'. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.