Mijn vraag
Hoi, ik ben een gamer en musicproducer die graag naast mijn school laptop een pc zou willen.
Nu game ik op mijn vertrouwde ps4 maar ik heb besloten dat ik eigenlijk wel graag een pc wil kopen.
Het budget is 700 euro. Als het voor minder kan graag!
Ik wil er in goede kwaliteit en vlotte snelheid op kunnen gamen. Games zoals warthunder, hell let loose, minecraft, forza horizon 4, Battlefield en COD shooters.
Ik wil er ook makkelijk en snel mijn muziek programmatjes op draaien, en ik wil er graag dingen voor school op kunnen doen.
Het moet echt een pc zijn die alles heeft wat ik nodig heb.
Geen pre build ik ga hem gewoon zelf bouwen met mn vader.
Relevante software en hardware die ik gebruik
uhm ja idk heb nog nog niets
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb niet heel veel verstand van PC's maar ik wil graag als processor minimaal een intel i5 of een AMD ryzen 5.
videokaart natuurlijk het allerliefst een nvidia 16 series
moederbord geen idee gewoon eentje die er goed bij matcht en vlot communiceert
kwa voeding gewoon eentje die niet op het randje zit van de benodigde hoeveelheid watt maar eentje die er gewoon netjes wat boven zit.
koelers gewoon graag goeie dat mn pc lekker stil is. RGB zou leuk zijn!
Over opslag ben ik veeleisend minimaal 1TB en het liefst 2 TB
SSD en HDD snap ik niet veel van maar iets van 12 GB ram is goed heb ik gehoord.
Nu natuurlijk de case, Een mooie niet al te dure sharkoon of msi case vind ik wel chill. zon mid tower met 3 van die fans in rgb is wel heel gaaf.
als ik dingen vergeten ben sorry, pc mag natuurlijk wat afwijken van mijn ideeën maar moet wel een verband in zitten.
alvast bedankt,
Ciao, niek
Hoi, ik ben een gamer en musicproducer die graag naast mijn school laptop een pc zou willen.
Nu game ik op mijn vertrouwde ps4 maar ik heb besloten dat ik eigenlijk wel graag een pc wil kopen.
Het budget is 700 euro. Als het voor minder kan graag!
Ik wil er in goede kwaliteit en vlotte snelheid op kunnen gamen. Games zoals warthunder, hell let loose, minecraft, forza horizon 4, Battlefield en COD shooters.
Ik wil er ook makkelijk en snel mijn muziek programmatjes op draaien, en ik wil er graag dingen voor school op kunnen doen.
Het moet echt een pc zijn die alles heeft wat ik nodig heb.
Geen pre build ik ga hem gewoon zelf bouwen met mn vader.
Relevante software en hardware die ik gebruik
uhm ja idk heb nog nog niets
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb niet heel veel verstand van PC's maar ik wil graag als processor minimaal een intel i5 of een AMD ryzen 5.
videokaart natuurlijk het allerliefst een nvidia 16 series
moederbord geen idee gewoon eentje die er goed bij matcht en vlot communiceert
kwa voeding gewoon eentje die niet op het randje zit van de benodigde hoeveelheid watt maar eentje die er gewoon netjes wat boven zit.
koelers gewoon graag goeie dat mn pc lekker stil is. RGB zou leuk zijn!
Over opslag ben ik veeleisend minimaal 1TB en het liefst 2 TB
SSD en HDD snap ik niet veel van maar iets van 12 GB ram is goed heb ik gehoord.
Nu natuurlijk de case, Een mooie niet al te dure sharkoon of msi case vind ik wel chill. zon mid tower met 3 van die fans in rgb is wel heel gaaf.
als ik dingen vergeten ben sorry, pc mag natuurlijk wat afwijken van mijn ideeën maar moet wel een verband in zitten.
alvast bedankt,
Ciao, niek