Ik ben me momenteel aan het oriënteren op de aanschaf van een splitunit airco voor in de woonkamer / keuken. De inhoud betreft iets meer dan 100 m3. De keuken heeft een plat dak en veel glas. In de zomer is het daar echt een oven. Ik heb meerdere offertes opgevraagd. Elke offerte gaat uit van een airco van 3,5 kw. Nu is het aanbod daarin gigantisch en de prijsverschillen ook. Momenteel heb ik deze modellen op het oog:
-LG S12ET
-Daikin FTXC35/C
-Panasonic FZ35
Allen zijn gelijk geprijsd.
Vraag: is iemand van jullie bekend met een van deze modellen? Wat zijn de voor- of nadelen?
Kan de afvoer van het condenswater gewoon op de tuin (in het gras) plaatsvinden? Ik heb namelijk geen mogelijkheid om dat in een afvoer te laten uitkomen. Of ik zou het met een pomp op het plat dak moeten laten komen.
-LG S12ET
-Daikin FTXC35/C
-Panasonic FZ35
Allen zijn gelijk geprijsd.
Vraag: is iemand van jullie bekend met een van deze modellen? Wat zijn de voor- of nadelen?
Kan de afvoer van het condenswater gewoon op de tuin (in het gras) plaatsvinden? Ik heb namelijk geen mogelijkheid om dat in een afvoer te laten uitkomen. Of ik zou het met een pomp op het plat dak moeten laten komen.