Een plek om alle topics te zien waarvan je topicstarter bent

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:28
Ik wil nog wel eens een topic terugkijken waarin ik een technische vraag heb gesteld om de antwoorden opnieuw te checken. Als ik na een langere tijd niet meer weet hoe het topic heet moet ik door "Mijn topics" heen bladeren en alle topics checken waarvan ik de topicstarter ben.
Dit is met mijn ~1000 posts al wat spitwerk, en als ik pech heb kijk ik er de eerste pass overheen. Kan me niet voorstellen hoe dit is voor de mensen met een ordergrootte meer aan posts.

Als er bijvoorbeeld bij "mijn topics" een filter mogelijk was om alleen topics te tonen waarvan ik ts ben, zou dat voor mijn usecase mooi uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:17

MsG

Forumzwerver

Je kan toch gewoon het zoekfilter gebruiken voor topicstarter?

https://gathering.tweaker...qSS3yTFGyUnLLScxNLa5SqgUA

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Hmm. Dat is de eerste keer dat ik dat zoekscherm zie. Ik dacht dat we alleen die balk bovenin hadden. Nou dan is dit topic wel klaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Flamesz op 10-05-2021 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:17

MsG

Forumzwerver

Ja het is niet super zichtbaar, maar als je op het loepje klikt krijg je een wat uitgebreidere zoekpagina.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-03 21:38
Zelf zie ik onder mijn naam -> ForumTopics en daar onder MijnTopics. Dat is een aardig overzicht van waar ik zelf mee bezig ben. Eerlijk is eerlijk, onder de post <topic starter> zie ik ook anderen staan. Maar zelf kan ik daar aardig mee uit de voeten.

Voor de topics die ik zelf start en wil blijven volgen heb ik hier en daar wat vinkjes gezet zodat ik meldingen krijg. Op de bovenstaande pagina zijn een rij tabs waar ik mee uit de voeten kan: <bookmarks> <myreact> <mijn topics> en <gevolgde topics>. Of wil je daar nog een tab bij hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
beerse schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:13:
Zelf zie ik onder mijn naam -> ForumTopics en daar onder MijnTopics. Dat is een aardig overzicht van waar ik zelf mee bezig ben. Eerlijk is eerlijk, onder de post <topic starter> zie ik ook anderen staan. Maar zelf kan ik daar aardig mee uit de voeten.

Voor de topics die ik zelf start en wil blijven volgen heb ik hier en daar wat vinkjes gezet zodat ik meldingen krijg. Op de bovenstaande pagina zijn een rij tabs waar ik mee uit de voeten kan: <bookmarks> <myreact> <mijn topics> en <gevolgde topics>. Of wil je daar nog een tab bij hebben?
Mijn suggestie kwam er juist uit dat ik deze functionaliteit verwachte bij 'mijn topics', maar omdat mijn aantal zelf gemaakte topics laag is in vergelijking met het aantal topics waar ik in heb gepost is maar een heel klein deel van de topics in die lijst "van mij". Ik zou het met bookmarks kunnen regelen maar dat is onbetrouwbaar omdat ik dan zelf moet onthouden elk topic te bookmarken.
Uiteindelijk is het zoekfilter waar MsG me op wees al prima voor wat ik nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik heb dit topic dus net dmv een zoekactie gevonden na me suf te klikken in de interface. Toevallig.

Dat je de zoekfunctie moet gebruiken om te ontdekken hoe je moet zoeken lijkt me niet handig tweakers!

Wmb in een volgende iteratie gewoon ergens een item wat "uitgebreid zoeken" oid heet. :)

EDIT: Het werkt trouwens ook alleen maar als het filter toevallig op "alle forums" staat.

Gewoon win10, laatste release, up to date chrome, verder werkt alles 100% op de pc/site.

[ Voor 23% gewijzigd door KnoxNL op 27-05-2021 20:20 ]

Pagina: 1