Wekker gaat ongevraagd af

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimforfriends
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-03 16:17
De wekker ging vanmorgen gewoon weer af om 8 uur. Ik vrees dat ik er inderdaad niet aan ga ontkomen de boel helemaal te wissen. Ik weet nu bijna zeker dat het met een oude wekkerinstelling van mijn vorige telefoon te maken heeft. Als die instelling verstopt zit ergens in de software vrees ik wel dat ik de fout met een reservekopie gewoon weer terug zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 07:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Misschien kan het helpen om dit met Apple te bespreken want het is overduidelijk een bug. En ergens moet die setting nog in je telefoon zitten dus die moet uit te schakelen zijn.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimforfriends
Maasluip schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:37:
Misschien kan het helpen om dit met Apple te bespreken want het is overduidelijk een bug. En ergens moet die setting nog in je telefoon zitten dus die moet uit te schakelen zijn.
Ik had al de Apple support op de app gehad maar die was al heel snel van wissen die hap en opnieuw installeren met reservekopie enz. En dat wilde ik nou juist zien te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-05 06:05

Aiii

何これ

Ik moet stiekem wel een beetje lachen om je angst voor een herinstallatie, ik doe dat letterlijk iedere maand voor diverse iOS devices en dat kleine uurtje dat het ding moet herstellen waarbij je misschien vijf minuten zelf even wat moet tikken lijkt mij uitzonderlijk veel minder moeite dan dat je er tot nu toe bezig mee bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimforfriends
Aiii schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:30:
Ik moet stiekem wel een beetje lachen om je angst voor een herinstallatie, ik doe dat letterlijk iedere maand voor diverse iOS devices en dat kleine uurtje dat het ding moet herstellen waarbij je misschien vijf minuten zelf even wat moet tikken lijkt mij uitzonderlijk veel minder moeite dan dat je er tot nu toe bezig mee bent geweest.
Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk...het is meer de 'angst' voor leeuwen en beren op de weg door weinig installatie-ervaring. Misschien moet ik het ook maar eens elke maand gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:25

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

trust me, je hebt er nu veel meer tijd en moeite inzitten dan je aan een reinstall besteedt.
Desalniettemin interessant vraagstuk, daar niet van... :P

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:41
wimforfriends schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 13:18:
[...]

Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk...het is meer de 'angst' voor leeuwen en beren op de weg door weinig installatie-ervaring. Misschien moet ik het ook maar eens elke maand gaan doen :)
Elke maand is misschien teveel van het goede. Ik denk eerder dat de persoon het voor zijn werk wat vaker uitvoert.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• wimforfriends
Okay, de iphone helemaal gewist en opnieuw geinstalleerd en reservekopie teruggezet.
Probleem opgelost want vanmorgen geen wekkergeluid gehoord om 8 uur.
Eigenlijk een klusje van niks achteraf (als je alle wachtwoorden nog weet van diverse apps die weer geactiveerd moeten worden tenminste)

Dank iedereen voor het meedenken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 06:27
Fijn!
Toch mooi, 5 pagina's aan meedenkende mensen. Dagen en dagen testen.
Uiteindelijk een klusje van grofweg een uurtje om het opgelost te krijgen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:05
We houden allemaal van bugs zoals deze uitzoeken toch? Heb met veel plezier dit topic gelezen :P

Toch jammer dat het zo'n anticlimax is, gewoon een factory reset in plaats van tot de bodem gaan en Apple iOS Developers gaan stalken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimforfriends
Bij de Apple support waren ze er al direct over uit: geen gezeur en clean install. Die knowhow had ik zelf ook wel maar ik hoopte op een slim momentje van ze ;)

Maar achteraf hadden ze wel gelijk natuurlijk, schoon schip maken.

Ik was wel blij dat de fout niet terug kwam met het terugzetten van de reservekopie...dat had ook nog gekund natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01:05
wimforfriends schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:43:
Bij de Apple support waren ze er al direct over uit: geen gezeur en clean install. Die knowhow had ik zelf ook wel maar ik hoopte op een slim momentje van ze ;)

Maar achteraf hadden ze wel gelijk natuurlijk, schoon schip maken.

Ik was wel blij dat de fout niet terug kwam met het terugzetten van de reservekopie...dat had ook nog gekund natuurlijk.
Doelde eigenlijk meer op kijken via LinkedIn wie er werkt bij Apple HQ aan het iOS besturingssysteem en deze personen gaan stalken met dit probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuthMajer
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 03-10-2022
Bedankt voor deze info. Ik heb hetzelfde toestel en exact hetzelfde probleem met een wekker om 9:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozeave
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12-03-2023
Ik ben ongeveer een uur geleden voor het eerst wakker geworden van een ongevraagde wekker om 8 uur. Heb net heel deze topic gelezen en hoop dat het 1 malig was.
Pagina: 1 2 Laatste