Mijn vraag
Windows 10
Desktop PC uit 2015. Details kan ik nader geven
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet niet waar het aan ligt. Het moet een hardware probleem zijn. Alleen omdat het van alles kan zijn, zal het lastig worden om de oorzaak efficiënt te vinden. Weten jullie een efficiënte manier? Is er een bepaalde richting waar ik naar moet kijken op basis symptomen? Of kan ik het beter naar PC-boer brengen om het te laten onderzoeken? De onderdelen kan ik zelf wel vervangen als ik weet waar het aan ligt
- Sinds een tijdje loopt mijn PC op random momenten vast (freezen) en kan ik niks anders meer doen dan mijn PC opnieuw opstarten.
- Soms gaat het dagenlang goed en terwijl andere keren ik deze probleem een aantal keer binnen een paar uur krijg.
- Soms gaat het gepaard met een BOSD i.p.v. alleen freezen
- Ik start mijn PC gelijk opnieuw op bij freezen of BOSD. Een aantal keer heb ik gemerkt dat mijn PC gelijk na dit voorval moeite heeft met opstarten. Hij valt een aantal keer uit nog bij BIOS opstartscherm voordat die echt opstart
Windows 10
Desktop PC uit 2015. Details kan ik nader geven
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet niet waar het aan ligt. Het moet een hardware probleem zijn. Alleen omdat het van alles kan zijn, zal het lastig worden om de oorzaak efficiënt te vinden. Weten jullie een efficiënte manier? Is er een bepaalde richting waar ik naar moet kijken op basis symptomen? Of kan ik het beter naar PC-boer brengen om het te laten onderzoeken? De onderdelen kan ik zelf wel vervangen als ik weet waar het aan ligt