Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik me huidige systeem om te gamen en als programmeur. Dit systeem doet nog wat het moet doen maar een upgrade is nooit slecht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
er zit geen prijs aan de upgrade
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat ik graag wil upgrade is me ram, behuizing, hardeschijf en de cpu. Bij de cpu word op dit moment de standaard cpu koeler gebruikt die er bij was meegeleverd
Ga je overklokken?
nee er zal niet worden overklokt
Wat verwacht je van ons?[i]
uit ervaring lukt het me om zelf upgrades te vinden maar veel kennis heb ik er niet over. ik heb vaker builds geplaatst op het forum en vaak veel info gekregen die me geholpen heeft. hopelijk lukt dat nu weer.
Gebruik me huidige systeem om te gamen en als programmeur. Dit systeem doet nog wat het moet doen maar een upgrade is nooit slecht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
er zit geen prijs aan de upgrade
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Plus Max | € 90,99 | € 90,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 75,75 | € 75,75 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 60,78 | € 60,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 536,32 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat ik graag wil upgrade is me ram, behuizing, hardeschijf en de cpu. Bij de cpu word op dit moment de standaard cpu koeler gebruikt die er bij was meegeleverd
Ga je overklokken?
nee er zal niet worden overklokt
Wat verwacht je van ons?[i]
uit ervaring lukt het me om zelf upgrades te vinden maar veel kennis heb ik er niet over. ik heb vaker builds geplaatst op het forum en vaak veel info gekregen die me geholpen heeft. hopelijk lukt dat nu weer.