Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voor langere tijd (een jaar) rondtrekken met een camper die ik heb gekocht. In de camper heb ik een pc nodig om video's te bewerken die ik tijdens het reizen in 4k ga schieten (zowel met een drone als een spiegelreflex camera). Het liefst heb ik een pc die niet teveel ruimte inneemt en stil is. En misschien dat ik het leuk vind om er later als de prijzen weer wat van videokaarten zijn gezakt er een snelle videokaart in wil zetten, om ook op de pc te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer als € 3000,- wil ik echt niet uitgeven. Liefst onder de € 2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 34GN850-B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk. Als het even kan bijna geluidloos.
Wat verwacht je van ons?
Geld vind ik het minst belangrijke.
Het belangrijkste is voor mij: snelheid, stilte & grootte.
Ik vind het lastig om een voeding uit te kiezen. Heeft iemand een advies?
Ik zat bij Azerty ook te kijken naar kant en klare pc's. Grootste nadeel vind ik dat ik niet kan bepalen hoe groot de pc wordt en welk geluidsniveau ik van de pc kan verwachten. Als er een hele snelle nuc zou zijn, die ook goed videobewerking kan en stil is, zou ik het ook prima vinden.
Dus als er zo'n nuc is of een eventuele kant en klare pc, sta ik ook open voor tips.
Alvast heel erg bedankt
Groetjes Rene
Ik ga voor langere tijd (een jaar) rondtrekken met een camper die ik heb gekocht. In de camper heb ik een pc nodig om video's te bewerken die ik tijdens het reizen in 4k ga schieten (zowel met een drone als een spiegelreflex camera). Het liefst heb ik een pc die niet teveel ruimte inneemt en stil is. En misschien dat ik het leuk vind om er later als de prijzen weer wat van videokaarten zijn gezakt er een snelle videokaart in wil zetten, om ook op de pc te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Meer als € 3000,- wil ik echt niet uitgeven. Liefst onder de € 2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
LG 34GN850-B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 589,95 | € 589,95 |
1 | Moederborden | Gigabyte X570 Aorus PRO | € 234,99 | € 234,99 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 240 | € 81,03 | € 81,03 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX430C15PB3K2/32 | € 188,23 | € 188,23 |
1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 151,10 | € 151,10 |
1 | Solid state drives | Patriot Memory Viper Gaming VPR100 RGB 2TB | € 341,22 | € 341,22 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.675,52 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo stil mogelijk. Als het even kan bijna geluidloos.
Wat verwacht je van ons?
Geld vind ik het minst belangrijke.
Het belangrijkste is voor mij: snelheid, stilte & grootte.
Ik vind het lastig om een voeding uit te kiezen. Heeft iemand een advies?
Ik zat bij Azerty ook te kijken naar kant en klare pc's. Grootste nadeel vind ik dat ik niet kan bepalen hoe groot de pc wordt en welk geluidsniveau ik van de pc kan verwachten. Als er een hele snelle nuc zou zijn, die ook goed videobewerking kan en stil is, zou ik het ook prima vinden.
Dus als er zo'n nuc is of een eventuele kant en klare pc, sta ik ook open voor tips.
Alvast heel erg bedankt
Groetjes Rene
Tobbert