Hoi!
Ik wilde wat nostalgie naar boven halen na wat oude spellen te hebben gevonden. Zo is er een oud paardenspelletje (Mijn Manege) waar ik als kind verslingerd aan was

Op mijn laptop (Win 10) met een CD drive (mijn desktop heeft er geen) heb ik hem geïnstalleerd, alleen als je met een paard gaat rijden werd het scherm wit en begon te flikkeren en kon je dus niks. De muziek ging wel door. Toen heb ik VirtualBox gedownload en Windows XP er op gegooid. Dat is allemaal gelukt en nu komt er wel beeld, maar ziet het er zo uit::fill(white):strip_exif()/f/image/E7BlDqWtHVS5MyKy0dJHwZ1H.png?f=user_large)
En zo blijft het er een beetje uit zien als je gaat rijden. Er beweegt dan wel wat, maar het scherm is een soort van in tweeën gedeeld met allemaal vervormde objecten er in.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Groetjes!
Ik wilde wat nostalgie naar boven halen na wat oude spellen te hebben gevonden. Zo is er een oud paardenspelletje (Mijn Manege) waar ik als kind verslingerd aan was
Op mijn laptop (Win 10) met een CD drive (mijn desktop heeft er geen) heb ik hem geïnstalleerd, alleen als je met een paard gaat rijden werd het scherm wit en begon te flikkeren en kon je dus niks. De muziek ging wel door. Toen heb ik VirtualBox gedownload en Windows XP er op gegooid. Dat is allemaal gelukt en nu komt er wel beeld, maar ziet het er zo uit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/E7BlDqWtHVS5MyKy0dJHwZ1H.png?f=user_large)
En zo blijft het er een beetje uit zien als je gaat rijden. Er beweegt dan wel wat, maar het scherm is een soort van in tweeën gedeeld met allemaal vervormde objecten er in.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Groetjes!