[Foto's] Centrale fotorol voor meerdere gebruikers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Al sinds 2009 wordt de fotorol hier gevuld met vele foto's (51k) en video's (6k) van ons gezin.

Mijn vrouw en ik gebruikte al die tijd hetzelfde apple ID, en daardoor werd alles op 1 plek/fotorol opgeslagen.
Dit heb ik sinds deze week aangepast zodat ze haar Apple watch persoonlijker kan maken.
Eerder kreeg ze soms de meldingen "goed gedaan Firestarter, ga zo door" , dit voelde raar en daar kan ik wel inkomen.

Nu heeft ze haar eigen apple ID, en is haar account toegevoegd aan family sharing.

Alleen nu werkt de 'fotorol sync' niet meer goed. Als ik een foto maak dan komt het niet automatisch op haar fotorol en visaversa.

Weet iemand hoe je je primaire album kan delen sharen met andere Apple ID's?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FireStarter schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:56:
Al sinds 2009 wordt de fotorol hier gevuld met vele foto's (51k) en video's (6k) van ons gezin.

Mijn vrouw en ik gebruikte al die tijd hetzelfde apple ID, en daardoor werd alles op 1 plek/fotorol opgeslagen.
Dit heb ik sinds deze week aangepast zodat ze haar Apple watch persoonlijker kan maken.
Eerder kreeg ze soms de meldingen "goed gedaan Firestarter, ga zo door" , dit voelde raar en daar kan ik wel inkomen.

Nu heeft ze haar eigen apple ID, en is haar account toegevoegd aan family sharing.

Alleen nu werkt de 'fotorol sync' niet meer goed. Als ik een foto maak dan komt het niet automatisch op haar fotorol en visaversa.

Weet iemand hoe je je primaire album kan delen sharen met andere Apple ID's?
Dat kan niet. De fotorol is persoonlijk per iCloud account.

Je kunt wel Albums met elkaar delen maar dat vereist dan een handmatige actie als je er nieuwe foto’s in wilt zetten. Let er overigens ook op dat de gedeelde albums gelimiteerd zijn in hoeveelheid items en resolutie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans