[Car] Actieve subwoofer aansluiten op speakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingomar
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12-07-2024
Mijn vraag
Goeden dag ik heb vandaag een mooie Pioneer TS-WX120A voor in mijn mini cooper s jcw r56 standaard headunit 18inch sportieve velgen en een lekker geurhangertje aan mijn spiegel . Maar nou kom ik overal waar ik zoek hoe ik een actieve sub moet aan sluiten tegen dat ik de speaker draaden aan de headunit moet aansluiten . Nou is het een ongelofelijke onfijne ervaring om met mijn lichaamsbouw daar bij te komen dus ik vroeg mij af of ik de speaker draaden niet gewoon aan kan sluiten aan de aansluitingen op de speakers achter ?

Ik had vanmiddag ook al een vraag geplaatst maar deze werd offline gehaald door een boze moderator. Was blijkbaar niet genoeg in detail gegaan of iets degelijks . Ik hoop dat het nu beter is en zo niet hoor ik graag wat ik fout heb gedaan .

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat ligt aan de versterker. Als deze high input ondersteunt zou dit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingomar
Oké bedankt denkt ga ik even opzoeken of de ingebouwde versterker een high input ondersteunt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Volgens de handleiding wel: https://www.pioneerelectr...structionManual042716.pdf
Zie pagina 2, bovenste aansluitschema. Je hebt dan de bijgeleverde kabel 5 nodig. Zo te zien moet je hem dan op de headunit op beide kanalen (links en rechts) aansluiten. Maar idd, op de achterspeakers zou, als die full spectrum, midden/laag of alleen laag weergeven, aansluiten ook kunnen.
Hoop niet dat je kolenschoppen van handen hebt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingomar
.

[ Voor 111% gewijzigd door ingomar op 09-05-2021 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingomar
The Eagle schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:03:
Volgens de handleiding wel: https://www.pioneerelectr...structionManual042716.pdf
Zie pagina 2, bovenste aansluitschema. Je hebt dan de bijgeleverde kabel 5 nodig. Zo te zien moet je hem dan op de headunit op beide kanalen (links en rechts) aansluiten. Maar idd, op de achterspeakers zou, als die full spectrum, midden/laag of alleen laag weergeven, aansluiten ook kunnen.
Hoop niet dat je kolenschoppen van handen hebt ;)
Top dankjewel voor de beschrijving deze zat er bij mij niet bij . Ik ga het denk ik gewoon proberen om ze aan te sluiten op de speakers. Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Slecht geluid of komt er gelijk een rookwolkje uit
Pagina: 1