Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:20
Ik wil het geheugen van een dell latitude e7440 uitbreiden van 8gb naar het maximale wat deze aan kan, 16 gb. Deze laptop heeft volgens de specs DDR3L SDRAM 1600 MHz nodig. Bij het zoeken in de pricewatch kom ik onder andere deze kit tegen. Die kit beweert speciaal voor een mac te zijn. Maakt dat nog iets uit, of kan ik die gewoon zonder zorgen in deze laptop steken?

Vroeger wist ik wel wat ik nodig had, maar ik ben er zo lang uit dat ik het niet blind durf te bestellen.

Beste antwoord (via Remcoder op 10-05-2021 18:08)

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:53
Zover mij bekend is het predicaat "Mac memory" enkel omdat de CAS waarde van sommige geheugen modules niet in overeenstemming komen met een Mac. deze latten werken dus ook in een Mac maar zeker ook in een PC.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-08 19:45

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Hoeveel geheugenslots heeft die laptop (neem aan 2 vanwege de kit die je hebt gekozen)? Anders kan je gewoon bijplaatsen. Ik zou deze nemen: pricewatch: Crucial CT102464BF160B

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
Hoiboy19 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:50:
Hoeveel geheugenslots heeft die laptop (neem aan 2 vanwege de kit die je hebt gekozen)? Anders kan je gewoon bijplaatsen. Ik zou deze nemen: pricewatch: Crucial CT102464BF160B
2 slots die beide gevuld zijn met een 4gb stik, anders had ik inderdaad wel gekeken naar een extra 8gb stik om ernaast te prikken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:53
Zover mij bekend is het predicaat "Mac memory" enkel omdat de CAS waarde van sommige geheugen modules niet in overeenstemming komen met een Mac. deze latten werken dus ook in een Mac maar zeker ook in een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
Xantios schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:02:
Duidelijk, dan ga het proberen