webOS all the way!
Op donderdag 16 augustus 2001 21:08 schreef bart1234 het volgende:
ehm... met ECC en zonder ECC in 1 mobo... Gaat dat werken!? Volgens mij (gokje hoor, dus pin me d'r niet op vast) moet je dan op bijde de ECC uitzetten... ergens in je bios... En anders... tja.... 12*100 dan maar?
Ja, wat bart zegt klopt inderdaad, ik had dat over het heeft gezien, je moet niet ECC en "niet"-ECC bij elkaar zetten.
Edit: Voortaan
gebruiken bart
Edit: Voortaan
gebruiken bart 20*350ZO45°
ik bedoel dus 12*100 en geen 10*100 en ik had idd het verkeerde knoppie te pakken....
Weet ik, per ongeluk misgeklikt....Op donderdag 16 augustus 2001 21:09 schreef RDK_NL het volgende:
Ja, wat bart zegt klopt inderdaad, ik had dat over het heeft gezien, je moet niet ECC en "niet"-ECC bij elkaar zetten.
Edit: Voortaan [afbeelding] gebruiken bart
Heb dus 2x 128 MB Infineon ECC 133 MHZ (3-3-3) en 1x 256 MB IBM ECC 133 MHZ (3-3-3)
webOS all the way!
Niemand??? Ik vind dit nl. echt vaag... Je zou bijna zeggen dat die IBM module geen 133 mhz wil lopen..
Heb ook al geprobeerd m'n bios settings op normal te zetten i.p.v. optimal, maar geen succes
Iemand een oplossing?
Heb ook al geprobeerd m'n bios settings op normal te zetten i.p.v. optimal, maar geen succes
webOS all the way!
FF lezen hij heeft 2x128 ECC en 1x 256 ECCOp zaterdag 18 augustus 2001 16:13 schreef cheshire87 het volgende:
wel en geen ecc gaan niet samen in 1 mobo
Yep inderdaad!!!Op zaterdag 18 augustus 2001 16:17 schreef jadjong het volgende:
[..]
FF lezen hij heeft 2x128 ECC en 1x 256 ECC
webOS all the way!
sorryz, mijn foutOp zaterdag 18 augustus 2001 16:17 schreef jadjong het volgende:
[..]
FF lezen hij heeft 2x128 ECC en 1x 256 ECC
Heb net die nieuwe 256 MB eruit getrokken en nu wil ie wel op 9x133 lopen.... Maandag dus ff bij Computerland langs om die zooi om te ruilen!
webOS all the way!
En alleen die nieuwe 256Mb dimm erin ? Wat doet je pc dan ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik heb m dus omgeruild voor andere 256 MB PC 133 met ECC en weer geen 9x133, ook niet als ik alleen die 256 MB erin prop. 12x100 doet ie wel
Morgen maar weer eens bellen of ze geen Infineon kunnen bestellen voor me, want dit schiet niet op
Morgen maar weer eens bellen of ze geen Infineon kunnen bestellen voor me, want dit schiet niet op
webOS all the way!
Verwijderd
Zijn het allemaal wel de zelfde soort ECC modules ? als in Registered en non-registered ? 
kan een heeeeeel klein beetje uitmaken..
kan een heeeeeel klein beetje uitmaken..
edit:
lezen is ook een vak...
alleen die 256 werkt dus ook niet... hmm dan weet ik het ook niet meer.. inderdaad maar het zelfde merk kopen..
lezen is ook een vak...
Pagina: 1