Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld om te gamen, denk aan Battlefield/Escape from tarkov/World of warcraft/Cyberpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de 1000-1500 euro exclusief videokaart deze zet ik over uit mijn huidige computer, het idee is om deze over 1-2 jaar te vervangen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn GeForce GTX 1070 Ti videokaart neem ik voorlopig mee, deze wil ik over 1-2 jaar gaan vervangen.
Voor de randapparatuur heb ik verder alles.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voornaamste wens is dat het systeem futureproof is en na vervanging van de videokaart de komende 5 jaar probleemloos de nieuwste games kan draaien. En misschien wat games streamen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit gaat mijn eerste build worden, dus ik heb verschillende vragen:
- Zullen alle onderdelen makkelijk samen werken?
- Is nu waterkoeling kopen de beste keuze?
- Ik wil een intern geheugen van 32GB maar ik kom er niet uit welke het beste zou passen bij deze build.
Het systeem is bedoeld om te gamen, denk aan Battlefield/Escape from tarkov/World of warcraft/Cyberpunk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de 1000-1500 euro exclusief videokaart deze zet ik over uit mijn huidige computer, het idee is om deze over 1-2 jaar te vervangen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn GeForce GTX 1070 Ti videokaart neem ik voorlopig mee, deze wil ik over 1-2 jaar gaan vervangen.
Voor de randapparatuur heb ik verder alles.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn voornaamste wens is dat het systeem futureproof is en na vervanging van de videokaart de komende 5 jaar probleemloos de nieuwste games kan draaien. En misschien wat games streamen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit gaat mijn eerste build worden, dus ik heb verschillende vragen:
- Zullen alle onderdelen makkelijk samen werken?
- Is nu waterkoeling kopen de beste keuze?
- Ik wil een intern geheugen van 32GB maar ik kom er niet uit welke het beste zou passen bij deze build.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 PRO V2 | € 171,64 | € 171,64 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh Performance | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 99,10 | € 99,10 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 860W Platinum | € 139,40 | € 139,40 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 182,90 | € 182,90 |
| Totaal | € 1.141,99 | |||