Betrouwbare Bitcoin ATM in Amsterdam of Utrecht gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.087 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saholo
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-05-2021
Hoi. Ik wil mijn zwager helpen met Bitcoin kopen via een ATM in Amsterdam of Utrecht.

Heb uren online gezocht, bijna allemaal oninspirerende plekken (avondwinkels enz.), telefonisch onbereikbaar, slechte beoordelingen enz. Hij is hier tot maandagochtend, dus we hebben weinig tijd.

Ik zoek naar iets waar je zonder identificatie een paar duizend Euro's kunt storten. Liever in een mooie, high-tech gerelateerde plek, voor de sfeer!

Als het niet lukt gebruik ik Bisq maar ik ken het niet en ik vind een wil liever een ATM geruststellender.

(En nee we zijn geen criminelen. Ik vertrouw crypto exchanges gewoon niet meer, wegens datalekken en opportunisme, en de overheid en de banken vertrouw ik voorlopig nog een beetje, maar het gaat allemaal bergaf, dus beter voorbereid...)

Laat iemand aub snel iets weten?

Groet, jullie zijn bij voorbaat bedankt!

Saholo

N.B.: meestal spel ik Bitcoin correct, maar deze keer niet, in titel, excuses aan de puristen.

[ Voor 5% gewijzigd door Saholo op 08-05-2021 14:55 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
https://www.google.com/am...-bitcoin-pinautomaat/amp/

Snel genoeg?

[ Voor 7% gewijzigd door jack zomer op 08-05-2021 14:58 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Je zwager wil blijkbaar dringend van zijn geld af zonder bemoeienis van de overheid. Klinkt allemaal zeer koosjer :')

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Te snel, want als je het artikel daadwerkelijk gelezen had had je het zinnetje "maximaal 100 euro" gezien.

Anyways, vanwege het "KYC" verhaal (Know Your Customer), wat een wettelijke verplichting is, gaat het je niet lukken om met een paar duizend eurie contant Bitcoins te kopen.

Dat zou witwassen te veel in de hand werken.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 08-05-2021 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Localbitcoins.com een optie? Wel eens wat op verkocht en was minder spannend dan het leek ;)

Wel hoge fees

[ Voor 8% gewijzigd door arjants op 08-05-2021 15:53 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Saholo Je stelt behoorlijk wat aanvullende eisen, terwijl je aangeeft al een oplossing te hebben gevonden in een minder mooie omgeving. Waarschijnlijk is het het beste dat je voor die minder mooie locatie gaat, want meewerken aan een oplossing zonder KYC is niet de bedoeling en riekt naar belastingontduiking. Topic gaat dicht.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.