Tweakers werkt niet in Browser Gener8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_kroket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-06 21:15
Toevallig wat aan het testen met deze browser, vond het concept wel leuk, dat je 'wat verdient' met wat er toch van je getracked wordt.

Natuurlijk kom ik dan ook langs tweakers.net.

Echter scherm blijft leeg, geen mogeijkheid tot bekijken pricewatch etc etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7KUxY0VmTVw0MOVQXhAdMX7J7M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y8h1cvyCaNCG654HILI5lzxW.png?f=fotoalbum_large

Tuurlijk zal dit aan de browser liggen, maar ook opvallend dat direct links naar pagina's niet werken etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt er op dat hij de cookiemuur blokkeert/verbergt. Je zou rechtstreeks naar de loginpagina kunnen gaan en daar inloggen. Als je al eerder ingelogt de cookiemuur hebt geaccepteerd dan zal je die niet opnieuw krijgen.

[ Voor 65% gewijzigd door crisp op 08-05-2021 07:48 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-10 22:53
Zit er geen console in de browser? Dan kan je wellicht zien waarom deze Tweakers blokkeert.... Maar ik denk dat @crisp gelijk gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnHavinga
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 21:20
Deze browser kaapt advertentieruimte. Het is een veredelde ad-blocker welke de advertenties vervangt met advertenties van hunzelf, zonder dat de site die je bezoekt (tweakers.net dus in dit geval) daar geld voor krijgt.

https://www.reddit.com/r/...upport_the_websites_i_am/

Ik zou hier ver weg van blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnHavinga schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 12:51:
Deze browser kaapt advertentieruimte. Het is een veredelde ad-blocker welke de advertenties vervangt met advertenties van hunzelf, zonder dat de site die je bezoekt (tweakers.net dus in dit geval) daar geld voor krijgt.

https://www.reddit.com/r/...upport_the_websites_i_am/

Ik zou hier ver weg van blijven.
Bij mij werkt gener8 prima, alleen getest door in te loggen.

Vind het idee wel grappig, de gebruiker krijgt een beetje advertentie opbrengsten terug, kan google nog wat van leren ;). Ga er een paar weken mee spelen om te bekijken of het ook echt wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 15:42:
[...]

Bij mij werkt gener8 prima, alleen getest door in te loggen.

Vind het idee wel grappig, de gebruiker krijgt een beetje advertentie opbrengsten terug, kan google nog wat van leren ;). Ga er een paar weken mee spelen om te bekijken of het ook echt wat oplevert.
Echter de sites die je bezoekt krijgen er NIETS voor terug. Oftewel, geen werkbaar businessmodel. Dan geef ik mn "geld" liever aan Tweakers, die geven er in ieder geval iets waardevols voor terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ach. Als het een beetje het huidige model kan veranderen hebben ze mijn zege. Het mooiste zou natuurlijk zijn als de opbrengsten eerlijker verdeeld worden, nu worden alleen tweakers en google er beter van. Ideaal zou zij als een paar procent van de opbrengst naar tweakers gaat, een paar procent naar de gebruiker en een paar procent naar pietje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_kroket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-06 21:15
als ik inderdaad naar de loginpagina gaat werkt het wel..
Intelligo: voor tweakers geldt dat inderdaad mss wel, maar voor veel sites die je bezoekt geldt het natuurlijk weer niet.. Dus wat dat betreft vind ik het wel een testje waard.

dus ik sluit me aan bij dickydick666
Pagina: 1