Totale newbie: transactievraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 23:42
Ik dacht voor de grap: laat ik eens gaan minen op mijn enkele Rx 590 die ik toch al had (ik vond het wel leuk om beeld te hebben met mijn nieuwe build destijds :P )

Nu heb ik een uitbetaling gekregen van 0,01494 ETH 8) Hoe zet ik dit nu om in euro's? Ik heb een Bitvavo account én ik heb uiteraard mijn public key en mnemonic woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Heb je google al gebruikt?

Vergeet niet dat er ook nog transactiekosten zijn, dus je gaat niet veel overhouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsgeode
99ruud99 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:15:
Heb je google al gebruikt?

Vergeet niet dat er ook nog transactiekosten zijn, dus je gaat niet veel overhouden
Uiteraard heb ik google gebruikt, alleen kan ik nergens vinden wáár ik nou de transactie naar mijn bitvavo account kan doen. Zitten de transactiekosten ook bij het overboeken van de ene wallet naar de andere of alleen als je ethereum omzet in euros? Ik hoef ook niet nu direct euro's te hebben als de transactiekosten hoog zijn. Dan wacht ik wel tot ik meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Storten naar de ethereum wallet van bitvavo en daar verhandelen/omzetten naar euro's.

Mits het minen eenmalig is, anders kan je beter sparen op je mining wallet en alles in een keer overmaken.

0.014 is op het moment iets van 55 dollar maar per transactie op de blockchain betaal je nu iets van 5 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
Weezer-DC schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:46:
Storten naar de ethereum wallet van bitvavo en daar verhandelen/omzetten naar euro's.

Mits het minen eenmalig is, anders kan je beter sparen op je mining wallet en alles in een keer overmaken.

0.014 is nu iets van 55 dollar maar per transactie op de blockchain betaal je nu iets van 5 dollar.
Voorlopig mine ik nog even door, al heb ik geen uitbreidingsplannen. Ik houd het lekker bij 1 GPU. Maar waar stort ik dan? In de bitvavo-omgeving kan ik het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Sell ethereum googlen geeft 1000 plekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsgeode
99ruud99 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:23:
Sell ethereum googlen geeft 1000 plekken
Dat klopt, en ik vind dat 99+% eruit ziet alsof het scam is.

Ook vreemd: hier zou de huidige chia koers 546 euro zijn en op Chiaexplorer.com maar liefst 1322 dollar. Snap ik niet.

[ Voor 35% gewijzigd door nielsgeode op 08-05-2021 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Heb zelf geen account bij Bitavo, maar ben er vrij zeker van dat je daar moet zoeken naar "deposit" om je cryptos daar heen te sturen. En ongetwijfeld kun je alleen "fiat withdrawals" doen als je je identiteit hebt geverifieerd én een Sepa tegenrekening hebt geaccordeerd gekregen daar.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsgeode
driedees schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:28:
Heb zelf geen account bij Bitavo, maar ben er vrij zeker van dat je daar moet zoeken naar "deposit" om je cryptos daar heen te sturen. En ongetwijfeld kun je alleen "fiat withdrawals" doen als je je identiteit hebt geverifieerd én een Sepa tegenrekening hebt geaccordeerd gekregen daar.
Beiden heb ik. Achter het knopje 'deposit' op bitvavo.com kan je alleen met iDEAL euro's toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
nielsgeode schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:37:
[...]

Uiteraard heb ik google gebruikt, alleen kan ik nergens vinden wáár ik nou de transactie naar mijn bitvavo account kan doen. Zitten de transactiekosten ook bij het overboeken van de ene wallet naar de andere of alleen als je ethereum omzet in euros? Ik hoef ook niet nu direct euro's te hebben als de transactiekosten hoog zijn. Dan wacht ik wel tot ik meer heb.
Hey doe je dit nog en hoe bevalt ETH minen bij BitVavo? Ik zit nu nog bij Binance Pool maar te veel server gezeik de afgelopen weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsgeode
CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:39:
[...]

Hey doe je dit nog en hoe bevalt ETH minen bij BitVavo? Ik zit nu nog bij Binance Pool maar te veel server gezeik de afgelopen weken.
Ik mijn nog altijd met 1 enkele RX 590 via ethermine. Ik heb nog niks gecasht en laat het voorlopig lekker staan. Heb een tijd lang tussendoor niet gemined en heb nog altijd maar 1 uitbetaling van 0.014 ETH gehad, dus cashen is de moeite niet. Dit is ook meer voor de lol en de hoop dat ETH ooit $100k waard is ;)

Ben wel fanatieker geweest met Chia en dat levert inmiddels aardig wat op :*) Deze stuur ik naar okex, daar wissel ik ze USDT die ik naar Bitvavo stuur en inwissel voor EUR.
Pagina: 1