Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 07:26
Ik ben op zoek naar een gu10 spot die compatible is met hue(liefst white and ambiance), met een stralingshoek die tussen de 60 en 120 graden ligt.

Origineel hue is 36 graden, ikea ook.

Ik vond de spots van innr, die zouden 60 moeten zijn dus ik heb er 4 besteld. De hoek is prima(al zou breder ook goed zijn), maar, helaas piepen ze.

Rma en omgeruild, zelfde probleem.

Kent iemand een merk/type die een brede stralingshoek heeft?

Alle reacties

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 07:28

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Heb jij wel je aan en uit knopknop aangepast voor led? Je zou geen zoom moeten krijgen. Als je een oude dimmer gebruikt op een led lamp krijg je zeker een zoom.

[ Voor 29% gewijzigd door TheDudez op 07-05-2021 22:22 ]

Usenet handleidingen

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:24
Deze dimbare lamp van Trust / klikaanklikuit zou 115 graden moeten zijn: https://klikaanklikuit.nl/product/dimbare-ledspot-gu10/

Het tunable white exemplaar helaas maar 60, maar dat valt ook net binnen wat je wenst? https://klikaanklikuit.nl...et-instelbare-lichtkleur/

Heb met allebei zelf geen ervaring. Ze hebben ook nog een RGBW variant.

Osram en Ledvance heb ik ook bekeken maar die zijn allebei 36 graden.

Als je het tunable white loslaat, kun je ook een Zigbee inbouwdimmer kopen en combineren met dimbare GU10 lampen. Bij meerdere spots op 1 schakeling is dat ook stukken goedkoper.

[ Voor 6% gewijzigd door Xander op 07-05-2021 22:28 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• StinkyPanda
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:47
Gledopto heeft er met een stralingshoek van120 graden

• mike1992
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 07:26
TheDudez schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:20:
Heb jij wel je aan en uit knopknop aangepast voor led? Je zou geen zoom moeten krijgen. Als je een oude dimmer gebruikt op een led lamp krijg je zeker een zoom.
Ik heb er een normale lichtschakelaar tussen, dus geen dimmer of iets dergelijks.

Ik heb in mijn hele huis hue of ikea lampen, nergens problemen. Alleen deze innr piepen dus. En dat is jammer gezien de prijs en hetgeen wat ik wil verder goed is.
Piepen ook als ze uit staan helaas.

Het is dat deze jamer beter tot zijn recht komt met bredere stralingshoek anders zat er al lang origineel hue of ikea in..