Ik heb vandaag een Aopen Ak73 Pro + Thunderbird 1200 Mhz gekocht (100 mhz fsb). Ik de zooi in mijn kast zetten, alles heel voorzichtig gedaan en helemaal volgens boekje. Nog niet overgeclockt dus gewoon 100 x 12. Ik zet die computer aan en het begint binnen 1 sec al te stinken
(ik had de kast nog open). 
Ik heb toen gelijk alle jumpers gecontorleerd en alles zat op default (dus goed). Nog een keer proberen en ja hoor gelijk begint het weer te stinken.
Toen heb ik ff de proc eruit gehaalt om te kijken of er iets zwart was en ja de garantiestikker helemaal zwart.

Toen heb ik de proc er weer opgezet en de proc op 500 mhz laten lopen en nogsteeds geen beeld en stinken dat ding

Aangezien ik een goed moederbord heb met goudenheatsink en Dr.voice dacht ik he...
Als ik nou ff een speakertje aansluit hoor ik wat het probleem is... en ja hoor ik hoorde iets van : IT SEEMS YOU HAVE A CPU PROBLEM !
Ik kan wel JANKEN !!!
(: (:
Heeft iemand dit ook gehad of ervaringen ermee. A.U.B. help mij !
Alvast bedankt
(ik blijf og ff op internet dus als je vragen hebt stel ze maar)
Ik heb toen gelijk alle jumpers gecontorleerd en alles zat op default (dus goed). Nog een keer proberen en ja hoor gelijk begint het weer te stinken.
Toen heb ik ff de proc eruit gehaalt om te kijken of er iets zwart was en ja de garantiestikker helemaal zwart.
Toen heb ik de proc er weer opgezet en de proc op 500 mhz laten lopen en nogsteeds geen beeld en stinken dat ding
Aangezien ik een goed moederbord heb met goudenheatsink en Dr.voice dacht ik he...
Als ik nou ff een speakertje aansluit hoor ik wat het probleem is... en ja hoor ik hoorde iets van : IT SEEMS YOU HAVE A CPU PROBLEM !
Ik kan wel JANKEN !!!
Heeft iemand dit ook gehad of ervaringen ermee. A.U.B. help mij !
Alvast bedankt
(ik blijf og ff op internet dus als je vragen hebt stel ze maar)