Mijn vraag: Ik heb een WD Nas draaien met 1 schijf. Nadat ik deze heb geupdate van 3 naar 5 kon ik 2 dagen later mijn nas niet meer vinden op mijn LG Oled tv. De NAS wel wel te vinden in mijn netwerk (Laptop en telefoon) Aangezien er ook een foutmelding zijn (defect schijfstation) besloten een nieuwe NAS te kopen. De NAS ultra met 2 schijven was echter ook niet vindbaar op mijn TV en wel op mijn laptop en telefoon.
Uiteindelijk op de 1e enkelschijvige NAS Twonky geïnstalleerd waarna de NAS weer zichtbaar was op de TV. Echter de WD ultra nas werd wel zichtbaar op de tv, maar met de tekst twonky server at mycloudex2ultra.
wat voor een bestanden ik ook naar de nas toebreng via mijn tv lees ik alleen no contents shared.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nieuwste versies zijn geïnstalleerd en tv ook terug gezet naar fabrieksinstellingen
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel. ben al uren aan het zoeken geweest, maar ik kom er niet achter
...
Uiteindelijk op de 1e enkelschijvige NAS Twonky geïnstalleerd waarna de NAS weer zichtbaar was op de TV. Echter de WD ultra nas werd wel zichtbaar op de tv, maar met de tekst twonky server at mycloudex2ultra.
wat voor een bestanden ik ook naar de nas toebreng via mijn tv lees ik alleen no contents shared.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Nieuwste versies zijn geïnstalleerd en tv ook terug gezet naar fabrieksinstellingen
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel. ben al uren aan het zoeken geweest, maar ik kom er niet achter
...