Tuya apparatuur op telenet modem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yofatim
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 16-10-2024
Beste forum mensen,,
Ik heb Tuya app geinstalleerd, en wens nu een paar toestellen toe te voegen zoals een netwerksocket, van action en ook een opritpoort opener,.
Ik heb de bijgeleverde instructies gevolgd, maar toch kan ik deze niet koppelen.De app kan de opritopenen niet vinden. Zelfde probleem met de powersocket van action.
Kan het zijn dat ik op de telenetmodem iets moet instellen?
Groetjes,
//Jozef

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 22:42

amx

Normaal werken die iOT apparaten dacht ik niet met de Tuya app, maar moet een van de verkoper afkomstige app gebruikt worden. Action smart plugs moeten, in Nederland althans, worden ingesteld met de LSC Smart Connect app.

Veel apparaten kunnen via software upgrade teruggezet worden naar de standaard Tuya firmware, maar niet automatisch als ze uit de verpakking komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yofatim
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 16-10-2024
Op de verpakking staat het logo van tuya. Dan zou het toch moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 22:42

amx

Wat zegt de handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxTheKing
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 18:12
amx schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:34:
Normaal werken die iOT apparaten dacht ik niet met de Tuya app, maar moet een van de verkoper afkomstige app gebruikt worden. Action smart plugs moeten, in Nederland althans, worden ingesteld met de LSC Smart Connect app.

Veel apparaten kunnen via software upgrade teruggezet worden naar de standaard Tuya firmware, maar niet automatisch als ze uit de verpakking komen
Alle apparaten die gebruik maken van de Tuya cloud moeten te zijn gebruiken met de officiële Tuya app, heb zelf een slimme deurbel (niet van Tuya zelf maar gebruikt wel Tuya cloud) en deze kon ik gewoon activeren en gebruiken met de Tuya app!