FreeSCO met Essent@Home

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vroeg bij een computerzaak hoe je een netwerkje achter je kabelverbinding kunt leggen (mag niet, toch???) en toen werd mij dus FreeSco aangeraden. Later zag ik echter dat die zaak voor Essent die internet-aanbiedingen ging verkopen. Zit daar niets achter???? :( Of werkt dat echt met FreeSco (dat Essent er niet achter kan komen dat je een netwerk er achter hebt liggen)???

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op donderdag 16 augustus 2001 20:33 schreef Osiris_NL het volgende:
Ik vroeg bij een computerzaak hoe je een netwerkje achter je kabelverbinding kunt leggen (mag niet, toch???)
Pak je voorwaarden van @home er eens bij, daar staat het wel in, of de FUP..

zucht..
Officieel mag het niet, maar zolang je niet al je mede flat bewoners via jouw aansluiting van internet voorziet en geen problemen op het interne netwerk van @home veroorzaak, zal het ze worst zijn of je een netwerk draait.
en toen werd mij dus FreeSco aangeraden. Later zag ik echter dat die zaak voor Essent die internet-aanbiedingen ging verkopen. Zit daar niets achter???? :( Of werkt dat echt met FreeSco (dat Essent er niet achter kan komen dat je een netwerk er achter hebt liggen)???
1) Freesco is een goede tip van ze.
2) als ze echt willen verdienen aan je hadden ze je wel een 2e @home IP aangesmeerd.
3) ze kunnen het wel zien, maar dan moeten ze jouw dataverkeer in de gaten gaan houden.
Als je daar geen aanleiding toe geeft, nemen ze die moeite echt niet.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Freesco ruleerd, het is zeker een goede tip. Draait op Linux-kernel (correct me if i'm wrong) en de pc die internet doorgeeft heeft geeneens een hd nodig want het past op een floppie :) :)

Superstabiel en Supergoed. :)

• Osiris
  • Niet online
En FreeSco werkt met de meeste netwerkkaarten??? :o

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zie ook:

[topic=207008]

[topic=206994]

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op donderdag 16 augustus 2001 21:29 schreef Osiris_NL het volgende:
En FreeSco werkt met de meeste netwerkkaarten??? :o
Uh guess so... ik heb hier 2 verschillende niet zo heel bekende NIC's... 1 realtek, 1 3com... doen het prima :)

• Timmey
  • Niet online
/me draait ook netjes FreeSCO achter z'n essent@home verbinding.

Zonder problemen, zelfs dat vage @home kaartje pakte ze meteen :7

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 22:51 schreef T het volgende:
/me draait ook netjes FreeSCO achter z'n essent@home verbinding.

Zonder problemen, zelfs dat vage @home kaartje pakte ze meteen :7
3Com 3C900B vaag? Volgens mij geven ze tegenwoordig alleen nog maar van die no-name nic's weg. 2 jaar geleden kon er nog wel een 3Com vanaf.

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:27

Hoicks

Techno!

Ik heb hier freesco draaien op twee realtek 8029as kaartjes. Connectie met @home. Werkt prima.

Server config:

p60/32mb ram/diskdrive

that's all! :)
Pagina: 1