Xbox app windows 10 account wisselen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud82
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 08:37
Hoi Allemaal.

Ik heb een Game pass ultimate abonnement en ik wil dit graag koppelen aan het account op de windows pc van mijn vrouw. (heb zelf geen windows pcc) ik heb ingelogd met in de xbox app met mijn eigen acccount, maar ik kan nog steeds geen spellen downloaden omdat ik zelf wel als Gamingaccount ben aangemeld, maar bij abonnementen staat het mailadres van mijn vrouw.

Heeft iemand een idee of dat kan?

Alvast bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Kan niet, kan alleen als je zelf inlogt met het account waar je game pass ultimate op hebt. Dus met dat e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud82
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 08:37
Oke dus ik moet dat mailadres als inlog voor windows gebruiken? Anders werkt het niet?.. jammer.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzanne77
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 08-10-2021
Hoi hoi,

wij lopen tegen een ander probleem aan als we willen inloggen op de Xbox app op Windows 10 home PC + account van mijn zoon (met gamepass ultimate op mijn hotmailmail adres). Ik heb ook een gebruikersaccount op deze computer via Microsoft 365 family en we kunnen samen programma's delen.

Ik krijg dan melding om in te loggen op Microsoft account met wachtwoord. Daarna kom ik in scherm waar pincode wordt gevraagd en daarna geeft hij aan: foute pincode! Dit lijkt een andere 'pincode' te zijn als de Windows hello pincode. Mijn Window hello code is namelijk hetzelfde op alle computers waar ik dit gebruik. De pincode van mijn zoon werkt ook niet. Hier komen we niet verder en lukt het dus niet om met een ander account in te loggen op de Xbox app. Heb dit zelfde probleem met computer van andere zoon.

Overigens geeft Xbox aan dat het gamepass ultimate account kan worden gedeeld met familieleden.

Weet iemand hoe dit kan of mogelijke adviezen?

Hartelijke groeten en dank, Suzanne