Beste allen
Ik zoek een router met ingebouwde firewall voor klein zakelijke onderneming.
Ik zit in een groot pand met meerdere kantoorruimten en krijg 1 netwerk aansluiting aangeboden.
Helaas heb ik niet heel verstand van netwerken, behalve dan thuis(privé) natuurlijk. Het moet dus een router zijn, die makkelijk of redelijk makkelijk te configureren is.
Ook hoef ik geen uitgebreide monitor functies.
1 keer aansluiten en 'nooit' meer naar kijken...
Ik wil graag in minimaal 4 ruimten internet en daarnaast een netwerk printer hebben aangesloten
Aangezien ik wellicht in de toekomst meer aansluitingen nodig heb, zoek ik een router van 8 tot 10 LAN poorten.
WiFi is niet nodig, omdat alle pc's dus bedraad zijn aangesloten en het pand zelf ook gratis WiFi aanbied.
Kunnen jullie mij van advies voorzien?
Budget is maximaal 150 euro.
Al vast heel erg bedankt voor het advies.
Groeten Jan
Ik zoek een router met ingebouwde firewall voor klein zakelijke onderneming.
Ik zit in een groot pand met meerdere kantoorruimten en krijg 1 netwerk aansluiting aangeboden.
Helaas heb ik niet heel verstand van netwerken, behalve dan thuis(privé) natuurlijk. Het moet dus een router zijn, die makkelijk of redelijk makkelijk te configureren is.
Ook hoef ik geen uitgebreide monitor functies.
1 keer aansluiten en 'nooit' meer naar kijken...
Ik wil graag in minimaal 4 ruimten internet en daarnaast een netwerk printer hebben aangesloten
Aangezien ik wellicht in de toekomst meer aansluitingen nodig heb, zoek ik een router van 8 tot 10 LAN poorten.
WiFi is niet nodig, omdat alle pc's dus bedraad zijn aangesloten en het pand zelf ook gratis WiFi aanbied.
Kunnen jullie mij van advies voorzien?
Budget is maximaal 150 euro.
Al vast heel erg bedankt voor het advies.
Groeten Jan