Toon posts:

G@H client wil niet flushen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had w2k opnieuw geinstalled en de g@h map laten staan op een andere partitie.
Deze heb ik toen weer gebruikt.

Nu wil ik de units flushen maar ghclient.exe -upload lukt niet. De dosbox komt ff te voorschijn en klapt gelijk weer dicht.

Ik heb nu de client geinstalled en de oude files naar de nieuwe map gecopied maar dat had ook geen succes.

Ik zit nu met een tb 1.33 die bijna 4 dagen heeft gegraast maar zijn melk niet kwijt kan.
|:(

Iemand een idee om die verstopping op te lossen ?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Volgens mij ligt de server bij stanford eruit, eerder deze dag wel iig.

Verwijderd

Topicstarter
Bij een andere comp lukte ut wel om te flushen.

Deze zoekt niet eens een server. :(

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Hmmm, dan moet ik je het antwoord schuldig zijn. Ik draai hem hier gewoon onder win2k en verder heb ik eigenlijk niks gedaan, alleen de installer aangeklikt en wat standaardgegevens ingevuld.

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Op donderdag 16 augustus 2001 20:32 schreef Toranaga het volgende:
...
Ik heb nu de client geinstalled en de oude files naar de nieuwe map gecopied maar dat had ook geen succes.
...
Had je alle files naar je nieuwe installatie gecopiëerd? Dan heb je misschien ook de fout meegecopiëerd.
Je hoeft alleen het afgeronde werk (de bestanden csum.xxxxxx, output.xxxxxx en str.xxxxxx) te copiëren.
Op het moment dat de cliënt opnieuw opstart of aan een nieuwe WU begint, zou het werk automatisch opgestuurd moeten worden.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de files van de nieuwe install gebruikt en de files die jij opnoemt derin gezet.
De client maakt nu wel kontakt met de server maar vindt geen previous work :'(

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:46
Heb ik ook al een keertje gehad. Bij mij werkte het om de complete directory te copieeren, en dan te flushen. Dus niet alleen die paar files, maar gewoon alles. Dit in een aparte dir. zetten op de PC met internet, en daarna werkte alles wel weer goed, en vond ie ook de previous work weer.

[removed]

Verwijderd

(de bestanden csum.xxxxxx, output.xxxxxx en str.xxxxxx)
Hiermee worden alleen de bestanden bedoeld die een vreemd nummer hebben..

Zoals:
csum.453678
output.chi.453678
str.453678

Als dit soort bestandjes niet bestaan, maar alleen de altijd aanwezige csum.dat, str.dat en outup.chi (en enkele andere) Dan zijn er helaas geen voltooide genes in die map..

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

Op donderdag 16 augustus 2001 20:32 schreef Toranaga het volgende:
Ik had w2k opnieuw geinstalled en de g@h map laten staan op een andere partitie.
Deze heb ik toen weer gebruikt.

Nu wil ik de units flushen maar ghclient.exe -upload lukt niet. De dosbox komt ff te voorschijn en klapt gelijk weer dicht.

Ik zit nu met een tb 1.33 die bijna 4 dagen heeft gegraast maar zijn melk niet kwijt kan.
|:(

Iemand een idee om die verstopping op te lossen ?
Start eens een command prompt op en ga dan handmatig na de directory toe en start het programma. De box wordt dan niet automatisch gesloten en misschien zie je dan dus een foutmelding, dit zou kunnen helpen.

[AbC]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wat met oude en nieuwe files aan het vogelen geweest
en nu heeft ie wel geflushed. :)
Waar precies de oorzaak zat, is nog een raadsel. :?

Maar het doet ut nu weer. Iedereen bedankt voor zijn bijdrage.

Arigato
Pagina: 1