Retour webwinkel kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:11
Beste tweakers,

Ik heb bij een telefoon webwinkel een POCO F3 gekocht. Na een dag vond ik dat de accu wel heel snel leeg ging en heb gelijk een retour aangevraagd. Heb van hun een verzendlabel gekregen en het pakket retour gestuurd. Nu ligt het pakket al wat langer dan een week bij PostNL in het sorteercentrum en PostNL geeft aan dat er een onderzoek gedaan moet worden. Nu heb ik dit zeker 5 keer uitgelegd aan de webwinkel maar die geeft aan dat ik dat zelf moet doen.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Ze weigeren dus onderzoek te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 21:04
Jij bent de afzender, dus PostNL wil/kan alleen op jouw verzoek een onderzoek starten. Alleen, de telefoonwinkel heeft jou gevraagd om PostNL te gebruiken, dus als uit het onderzoekt volgt dat het pakket verdwenen is, is dat het probleem van de webwinkel.

Dus: jij vraagt bij PostNL aan om een onderzoek te starten, af en toe even een reminder achteraan gooien en als je na x weken te horen krijgt dat het pakket verdwenen is meld je dat aan de telefoonwinkel, die daarna jouw geld moet terugbetalen.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-10 21:59
Is dat zo? Is de webshop hier niet de klant van postnl omdat deze het retourlabel geregeld hebben (zo meen ik TS te begrijpen)?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Stalensnuitje schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:15:
Jij bent de afzender, dus PostNL wil/kan alleen op jouw verzoek een onderzoek starten. Alleen, de telefoonwinkel heeft jou gevraagd om PostNL te gebruiken, dus als uit het onderzoekt volgt dat het pakket verdwenen is, is dat het probleem van de webwinkel.

Dus: jij vraagt bij PostNL aan om een onderzoek te starten, af en toe even een reminder achteraan gooien en als je na x weken te horen krijgt dat het pakket verdwenen is meld je dat aan de telefoonwinkel, die daarna jouw geld moet terugbetalen.
Maar PostNL geeft aan dat ik dit onderzoek niet kan laten starten. Ze geven aan dat de webwinkel mij van een verzendlabel heeft voorzien en dus alleen hun dat onderzoek kunnen laten starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Heb je van Postnl schriftelijk (via mail of iets) de mededeling gekregen dat de webwinkel dit onderzoek moet starten? Zo ja, dit doorsturen naar de webwinkel. Feitelijk als jij de opdracht niet gegeven hebt voor dat verzendlabel (dat heeft de webwinkel aangeleverd), dan zijn zij de klant van Postnl.

Dat Postnl vaak informatie geeft over een pakket naar jou toe, dat is gewoon coulance.
ElMayo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:17:
[...]

Maar PostNL geeft aan dat ik dit onderzoek niet kan laten starten. Ze geven aan dat de webwinkel mij van een verzendlabel heeft voorzien en dus alleen hun dat onderzoek kunnen laten starten.
Dan is de webwinkel dus klant van Postnl en kan die alleen het onderzoek starten.

[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 07-05-2021 10:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59
Stalensnuitje schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:15:

TS is dan wel verzender. de webwinkel zal (door het verstrekken van een retourlabel) opdrachtgever zijn.
Alleen opdrachtgevers kunnen onderzoek starten volgens postnl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Arunia schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:17:
Heb je van Postnl schriftelijk (via mail of iets) de mededeling gekregen dat de webwinkel dit onderzoek moet starten? Zo ja, dit doorsturen naar de webwinkel. Feitelijk als jij de opdracht niet gegeven hebt voor dat verzendlabel (dat heeft de webwinkel aangeleverd), dan zijn zij de klant van Postnl.

Dat Postnl vaak informatie geeft over een pakket naar jou toe, dat is gewoon coulance.

[...]

Dan is de webwinkel dus klant van Postnl en kan die alleen het onderzoek starten.
Ik heb dit gedaan, en 5 dagen achter elkaar de webwinkel gebeld. Ze staan me niet eens meer echt te woord en zeggen dat ik maar een klacht moet indienen. Ze weigeren een onderzoek te laten starten omdat volgens “hun werkwijzen” ik dat moet doen wat dus niet kan volgens PostNL

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:53
Volgens de wet is het heel simpel. Jij hebt binnen 14 dagen na aanmelden de telefoon terug gestuurd. Zij hebben 14 dagen de tijd om het geld over te maken. Na 14 dagen in gebreken stellen. https://www.juridischloke...dbrief-ingebrekestelling/

Na een redelijke termijn kan je binnen met het eventueel schrijven van een dagvaarding. Die kan je eerst als concept sturen. Als een soort kosteloze dreiging dat je klaar bent om veder te gaan. Meestal gaan die ook naar de juridische afdeling die er dan in duikt.

De globale stappen kan je lezen op https://www.juridischloke...t-nagekomen-overeenkomst/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ElMayo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:18:
[...]

Ik heb dit gedaan, en 5 dagen achter elkaar de webwinkel gebeld. Ze staan me niet eens meer echt te woord en zeggen dat ik maar een klacht moet indienen. Ze weigeren een onderzoek te laten starten omdat volgens “hun werkwijzen” ik dat moet doen wat dus niet kan volgens PostNL
Ok, hij ligt net 1 week bij PostNL en je bent al 5 dagen aan het bellen met de webshop?
Dus je bent al vanaf de dag na verzenden aan het klagen bij de webshop, dan vind ik het idd niet zo raar dat ze niet weten wat ze met je moeten?

PostNL gaat sowieso x dagen wachten na de laatste tracking melding voordat ze een onderzoek starten.
Al heb je daar niet zoveel mee te schaffen aangezien de 14 dagen termijn wkoa en geld retour daar niet van afhangt.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 07-05-2021 19:51 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:27
loki504 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:37:
Volgens de wet is het heel simpel. Jij hebt binnen 14 dagen na aanmelden de telefoon terug gestuurd. Zij hebben 14 dagen de tijd om het geld over te maken. Na 14 dagen in gebreken stellen. https://www.juridischloke...dbrief-ingebrekestelling/

Na een redelijke termijn kan je binnen met het eventueel schrijven van een dagvaarding. Die kan je eerst als concept sturen. Als een soort kosteloze dreiging dat je klaar bent om veder te gaan. Meestal gaan die ook naar de juridische afdeling die er dan in duikt.

De globale stappen kan je lezen op https://www.juridischloke...t-nagekomen-overeenkomst/
Ehmmm, topicstart gelezen? De telefoon is niet aangekomen bij de webwinkel....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

stylezzz schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:03:
[...]

Dat maakt niets uit. De webwinkel heeft een retourlabel voorzien en is daarmee verantwoordelijk voor het deel van postkantoor terug naar winkel.

TS kan makkelijk aantonen dat het pakket zoals gevraagd verzonden is. Vanaf daar is het probleem voor de webwinkel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loki504
[...]

Een de wet wel gelezen? Daar staat dat je het moet terug sturen. Niet dat de handelaar het in ontvangst moet nemen.

https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-6/artikel230r

Tenzij de handelaar heeft aangeboden de op basis van de ontbonden overeenkomst geleverde zaken zelf af te halen, kan de consument eerst nakoming vorderen van de in lid 1 bedoelde verbintenis nadat de handelaar de zaken heeft ontvangen of de consument heeft aangetoond dat hij de zaken heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip het eerst valt.

[ Voor 39% gewijzigd door loki504 op 07-05-2021 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
YakuzA schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 19:49:
[...]

Ok, hij ligt net 1 week bij PostNL en je bent al 5 dagen aan het bellen met de webshop?
Dus je bent al vanaf de dag na verzenden aan het klagen bij de webshop, dan vind ik het idd niet zo raar dat ze niet weten wat ze met je moeten?

PostNL gaat sowieso x dagen wachten na de laatste tracking melding voordat ze een onderzoek starten.
Al heb je daar niet zoveel mee te schaffen aangezien de 14 dagen termijn wkoa en geld retour daar niet van afhangt.
Hij ligt al een week in het sorteercentrum, dus ja ik bel inderdaad al 5 dagen met PostNL en de webshop op aanrade van PostNL omdat hun aangeven dat er een onderzoek gestart moet worden welke ik niet zelf kan aanvragen maar de webshop. Webshop weigert echter een onderzoek te laten doen omdat hun in de veronderstelling zijn dat ik dat moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ElMayo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:44:
[...]

Hij ligt al een week in het sorteercentrum, dus ja ik bel inderdaad al 5 dagen met PostNL en de webshop op aanrade van PostNL omdat hun aangeven dat er een onderzoek gestart moet worden welke ik niet zelf kan aanvragen maar de webshop. Webshop weigert echter een onderzoek te laten doen omdat hun in de veronderstelling zijn dat ik dat moet doen.
Heb je ook zwart op wit (per mail) staan dat de webwinkel een onderzoek moet starten? Dan kan je die communicatie doorsturen naar de webwinkel.

Eventueel (als je een mailadres kan vinden) kan je die vraag nogmaals uitzetten bij PostNL met de webwinkel in de CC.

En ja, ik weet dat de webwinkel het onderzoek moet starten en niet niet TS.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
Yorinn schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:06:
[...]

Heb je ook zwart op wit (per mail) staan dat de webwinkel een onderzoek moet starten? Dan kan je die communicatie doorsturen naar de webwinkel.

Eventueel (als je een mailadres kan vinden) kan je die vraag nogmaals uitzetten bij PostNL met de webwinkel in de CC.

En ja, ik weet dat de webwinkel het onderzoek moet starten en niet niet TS.
Heb dit inmiddels vandaag gedaan. PostNL wou eerst geen email sturen erover maar hebben het toch gedaan na me uitleg. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt allemaal voor het meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Beste mevrouw / meneer 

Bedankt voor uw vraag aan  webwinkel . 

Ik heb het nog eens nagevraagd en wij kunnen geen contact of onderzoek doen voor u bij post NL, u moet dit doen na 14 dagen van verzending .

We hopen dat we u hiermee hebben kunnen helpen.

We kijken uit naar uw feedback en mochten er problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Blijkbaar begrijpen ze het echt niet pfff

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 10-05-2021 09:30 . Reden: Naam webshop weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 22:27

Croga

The Unreasonable Man

Juridisch gezien is de telefoon in handen van de webwinkel zodra TS hem bij PostNL afgeleverd heeft....

Juridisch gezien zijn er twee partijen: De koper en de verkoper. De verzender is óf onderdeel van de juridische entiteit Koper óf van de juridische entiteit Verkoper. Welke van de twee is afhankelijk van wie de opdracht tot verzending geeft aan de verzender.
In dit geval heeft de webwinkel een verzendlabel geleverd en is daarmee opdrachtgever van PostNL. Dat betekend dat, voor dit contract, PostNL gezien wordt als verlengstuk van (en juridisch onderdeel van) de verkoper.

Ofwel: Het overhandigen van de telefoon aan PostNL staat in dit geval juridisch gelijk aan het overhandigen van de telefoon aan de verkoper.

In de basis hoeft TS dus helemaal niets meer te doen. Hij hoeft alleen te melden "Ik heb de telefoon aan jullie gegeven, nu hebben jullie 2 weken de tijd om mij het geld terug te geven".

@loki504 heeft dus gewoon gelijk. In principe zou TS gewoon kunnen zeggen: Jullie probleem, geef mij m'n geld of ik ga naar de rechter.

Practisch gezien heeft TS al meer gedaan dan persé nodig door te proberen het zo soepel mogelijk te laten verlopen. Een bericht terug sturen met "Jullie hebben mij het verzenlabel gegeven en daarom kan ik niets bij PostNL" zou nog nuttig kunnen zijn maar meer kun je niet, behalve doen zoals loki aan geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElMayo schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:24:
Beste mevrouw / meneer 

Bedankt voor uw vraag aan  *knip*. 

Ik heb het nog eens nagevraagd en wij kunnen geen contact of onderzoek doen voor u bij post NL, u moet dit doen na 14 dagen van verzending .

We hopen dat we u hiermee hebben kunnen helpen.

We kijken uit naar uw feedback en mochten er problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Blijkbaar begrijpen ze het echt niet pfff
Als dit gekocht is bij *knip*, ga eens in de telefoon hangen. Dan ben je minder makkelijk af te schepen met zo'n k... antwoord.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 10-05-2021 09:32 . Reden: Naam webshop weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:38:
[...]

Als dit gekocht is bij *knip*, ga eens in de telefoon hangen. Dan ben je minder makkelijk af te schepen met zo'n k... antwoord.
Dat doe ik dus maar ze weigeren me te helpen en geven aan dat ik zelf het met postNL moet regelen telefonisch en is bij *knip* inderdaad

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 10-05-2021 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dus lees je de rest van de reacties niet en blijf je hameren op bellen;

Dit is de enigste weg als alle andere wegen niet gevolgd worden, meer keuze is er niet, jij bent geen partij in de retourzending, jij hebt het verzendbewijs (mag ik hopen...) bewaard. Jij bent dus klaar.
loki504 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:37:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
Vorkie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:46:
Dus lees je de rest van de reacties niet en blijf je hameren op bellen;

Dit is de enigste weg als alle andere wegen niet gevolgd worden, meer keuze is er niet, jij bent geen partij in de retourzending, jij hebt het verzendbewijs (mag ik hopen...) bewaard. Jij bent dus klaar.

[...]
Yes heb het verzendbewijs bewaard! Ik ga deze stappen ondernemen vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12

MsG

Forumzwerver

De webwinkel bevestigd dat hij niet is aangekomen? Ik kwam er laatst achter dat bij antwoordnummers de tracking niet goed wordt bijgewerkt, ik had dit namelijk bij een retour van bol.
[...] De andere zending is onderweg naar een antwoordnummer. Zendingen naar antwoordnummers worden vaak in grote aantallen tegelijk verstuurd. Deze worden gebundeld en krijgen dan geen individuele scans meer. De kans is groot dat het pakket al bezorgd is. Ik raad je aan om dit na te vragen bij de antwoordnummerhouder. Mocht de zending toch niet bezorgd zijn, dan kunnen zij hierover ook contact met ons opnemen (mocht dat nodig zijn).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Na het zien van de website.... Ooh boy. Maak ook even een melden bij ACM.

Zo kon ik op de mobile site in ieder geval.
Geen contact gevend vinden. Geen KvK. Geen retourbeleid. Geen privacy beleid. Geen AV helemaal niets. Dat gaat een Rechter en ACM niet leuk vinden. Van een groot bedrijf mag je meer verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
MsG schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:51:
De webwinkel bevestigd dat hij niet is aangekomen? Ik kwam er laatst achter dat bij antwoordnummers de tracking niet goed wordt bijgewerkt, ik had dit namelijk bij een retour van bol.

[...]
Hij is geen partij meer in deze kwestie. Dit mag het bedrijf uitzoeken met PostNL.

Had hij nou zelf een label aangemaakt, deze betaald en zelf teruggestuurd, dan was hij wel nog een partij, maar in dit geval heeft het bedrijf een label aangemaakt en deze aan de TS overhandigd. TS was verantwoordelijk voor het afleveren bij het PostNL punt, daarna niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb de naam van de webwinkel uit een aantal reacties verwijderd. Deze mag achterwege blijven in de discussie, zolang die (nog) niet van belang is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Heb inmiddels van PostNL formulier gekregen die ik moest invullen voor onderzoek. Bedrijf X geeft aan dat ze email hebben gestuurd naar PostNL. Vaag dat ik dan alsnog dat formulier moest invullen maar goed. Dit duurt nog wel even allemaal waarschijnlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
ElMayo schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:34:
Heb inmiddels van PostNL formulier gekregen die ik moest invullen voor onderzoek. Bedrijf X geeft aan dat ze email hebben gestuurd naar PostNL. Vaag dat ik dan alsnog dat formulier moest invullen maar goed. Dit duurt nog wel even allemaal waarschijnlijk:)
Dat mag je doen, maar ze moeten je gewoon je geld binnen 14-dagen na versturen terugbetalen. Dus dat onderzoek staat los van jou verantwoordelijkheid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

ElMayo schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:34:
Vergeet niet de wettelijke stappen zoals aangegeven door te zetten.

14dagen is nog steeds de termijn voor terugbetaling, kwijt bij de post of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Vorkie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 09:38:
[...]

Dat mag je doen, maar ze moeten je gewoon je geld binnen 14-dagen na versturen terugbetalen. Dus dat onderzoek staat los van jou verantwoordelijkheid.
Heb je hier misschien iets van een artikel van die ik eventueel dan in de mail kan toevoegen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HopNotch
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:48
Wanneer je gebruik maakt van een retourlabel is de webshop opdrachtgever voor postNL. In principe ben jij dus geen partij voor postnl. Mocht het pakket uiteindelijk kwijt zijn, dan kan de webshop dat ook niet in jou schoenen proberen te schuiven.
Het enige wat je kunt doen zijn juridische stappen zetten richting de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05:49
loki504 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 07:56:
Na het zien van de website.... Ooh boy. Maak ook even een melden bij ACM.

Zo kon ik op de mobile site in ieder geval.
Geen contact gevend vinden. Geen KvK. Geen retourbeleid. Geen privacy beleid. Geen AV helemaal niets. Dat gaat een Rechter en ACM niet leuk vinden. Van een groot bedrijf mag je meer verwachten.
@Yorinn er staat/stond nog 1 naamsverwijzing naar een (vermoedelijk Nederlandse) reseller van een bepaald Chinees bekend merk... ergens in een reactie verstopt ;)

Gaf mij wel de gelegenheid om bovenstaande reactie deels te ontkrachten. Er is daar namelijk wel een pagina met retourbeleid (en alle overige zaken die hierboven niet direct gevonden werden) behalve idd KVK, kon ik ook niet zo snel vinden.
Althans, als dit idd de shop is geweest waar TS zaken mee deed natuurlijk? Maar dat blijft voor mij ook nog een gok dus...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:23

LankHoar

Langharig tuig

@ElMayo ik zou per direct stoppen met het bezighouden van PostNL zaken (bv. Een formulier invullen, doorsturen, etc). Dit is simpelweg jouw taak niet. Webshop is duidelijk niet goed op de hoogte, en jij bent niet hun leraar ofzo. Het verlegt wel onnodig de discusie. Ik zou het erg simpel houden:

1. 14 dagen na verzenddatum retour een ingebreke stelling sturen naar webshop met daarin een redelijke termijn, bv 14 dagen.
2. Concept dagvaarding opstellen en versturen.
3. Dagvaarden.

Zie ook vaker genoemde links over zelf procederen. Heb er zelf geen ervaring mee maar het schijnt niet zo ingewikkeld te zijn.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Pakket is inmiddels maand later toch bezorgd en geld heb ik retour gehad. Wel vaag dat een pakket meer dan 3 weken onderweg was van nederland naar duitsland maar goed.

Iedereen bedankt voor jullie hulp

Topic kan gesloten worden!

[ Voor 8% gewijzigd door ElMayo op 28-05-2021 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
ElMayo schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:33:
Pakket is inmiddels maand later toch bezorgd en geld heb ik retour gehad. Wel vaag dat een pakket meer dan 3 weken onderweg was van nederland naar duitsland maar goed.

Ik heb het met bol.com gehad. Was via TenT tot de AH waar ik hem had ingeleverd.(was voor garantie). En 2 maanden later was hij toch ergens gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
ElMayo schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:33:

En nu?

Geld terug naar de leverancier, of product terug naar de leverancier?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
jack zomer schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:59:
[...]

En nu?

Geld terug naar de leverancier, of product terug naar de leverancier?
Product, heb me geld terug gekregen.

Was een retour
Pagina: 1