stomme vraag he, maar kan dit, ik vind hier niks over op de BeOS site, zo te zien niet, ze hebben het altijd maar over bij windows instaleren etc.
Standaard kan het iig niet met de Personal Edition... zit een Windows Install dingetje bij.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Voor het geval je een beginnersfout maakt:
beos is geen programma maar een besturingssysteem het is dus een plaatsvervanger voor windows/dos je hebt ze helemaal niet meer nodig
Ik neem aan dat je beos dus ook gewoon met een bootdisk of bootable cd kunt installeren.
beos is geen programma maar een besturingssysteem het is dus een plaatsvervanger voor windows/dos je hebt ze helemaal niet meer nodig
Ik neem aan dat je beos dus ook gewoon met een bootdisk of bootable cd kunt installeren.
Je kan wel onder windows beos installeren en dan de hele BeOS-dir kopieren naar de computer waar je alleen dos hebt opstaan.
Daarna kan je beos onder dos met "loadbeos" opstarten...
Daarna kan je beos onder dos met "loadbeos" opstarten...
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Hmm nooit met Beos gewerkt zeker?Op vrijdag 17 augustus 2001 13:14 schreef ultimate het volgende:
De te downloaden versie 'Beos 5 Personal Edition' beschikt alleen over een Windows Installer.... De professionele versie (die dus alleen te koop is), kan zonder tussenkomst van Windows (ik neem aan met een eigen bootdisk/cd) geinstalleerd worden...
Het kan dus niet vanuit DOS geinstalleerd worden, maar wel gebruik op de manier zoals de post boven mij beschrijft..