Deal gesloten PostNL duurt al meer dan een week User weg

Pagina: 1
Acties:
  • 463 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-07 09:17

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Een beetje een vreemde situatie. Ik heb gereageerd op een advertentie en we zijn tot een deal gekomen.
Allemaal prima, vlot verstuurd alleen nu blijkt PostNl er een zooitje van te maken.
Ruim een week later hadden we nog steeds contact en de verkoper zou via klantenservice gaan achterhalen wat de status van het pakketje is en PostNL zou dan een onderzoek starten bij de depot.

Nu wil ik nog eens vragen hoe het ervoor staat alleen nu is de user niet meer "actief" en kan ik geen berichten meer sturen. Het account lijkt uitgezet te zijn.
Dus ik heb geen idee wat nu de status is, of het pakketje uberhaupt gevonden is en zo ja wanneer het aan zal komen. En indien dat niet het geval is wat dan....

Via de beperkte gegevens uit de onderlinge berichten heb ik denk ik wel kunnen achterhalen wie het in real life is, maar ik ben ook benieuwd of deze persoon toevallig niet via een nieuw account opnieuw begonnen is?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:15
Wat zegt de track&trace?

Ik verstuur honderden pakketten per dag. Alleen pakketten langer dan 1 meter hebben vertraging omdat deze niet machinaal verwerkt kunnen worden.

Als jouw pakket korter is en de verkoper is ineens verdwenen dan vrees ik het ergste.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zie je DM.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.