2e monitor aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Extremiel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Wie kan mij helpen? Ik wil een 2e monitor aansluiten op mijn computer.
Ik draai windows2000 en heb een 2e videokaart (wazig trident kaartje) met 2e monitor op computer aangeloten. Driver geinstalleerd en krijg geen beeld op mijn 2e monitor.
(primaire videokaart is Geforce2MX 32Mb)
ik wil het zo voor elkaar krijgen dat ik op de 2e monitor de desktop hou en op de 1e de draaiende programma's.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
eerst op de win2k site kijken of je kaart wel als 2e kaart werkt

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Dan moet je je PCI kaartje in je bios als primaire kaart aangeven. Hak ook met een Hercules VooDoo RUSH kaart.

Trouwens, je kan dan je mx weer als primair instellen in win2k hoor, dus das geen probleem

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

Jup zelfde had ik hier een TNT2 AGP en een Voodoo3 PCI naar de bios ingestelt te hebben deed het perfect. (en dual monitor rules)

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ik heb gewoon de matrox dualhead dr in geschroefd!

Werkt super!
! grote desktop!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Met een Voodoo Banshee plus S3 Trio 64V+ lukt het geweldig!

Verwijderd

Ben helemaal nieuw hier, maar dit leek me wel de juiste plek voor m'n vraag. Ik zit zelf in de software-kant dus hoe dingen hardware matig werken... (duidelijke uitleg dus graag :))

Komt ie:
Ik heb een GTS GForce II 64 Mb (zou primair moeten zijn) voor m'n IIyama 19". Nu heb ik dus een Riva TNT2 32 Mb kaart erbij gekocht en een Samsung 15" TFT. Dit laatste setje zou nu als tweede monitor moeten werken. Een beetje zoals de situatie hierboven(eerste post). Maar het werkt dus ff niet. Op een van beide schermen staat een scherm met wat blabla over een geinitialiseerde monitor en dat ik dan in de instellingen wat moet rommelen. Maar WAT ik dan moet rommelen staat nergens. Iemand enig idee? De 64Mb/19" moet primair zijn en de 32Mb/15" secundair.

Aub uitleggen alsof je het je oma verteld :?

Alvast bedankt!

IcarusVision

Verwijderd

Aub uitleggen alsof je het je oma verteld :?
*lol* :)

Zo Oma :P
Ik weet het alleen voor win98 maar als je al wat tekst op je tweede monitor ziet, dan zit je goed.
Je moet bij je beeldschermproperties (op je kale desktop met links klikken en properties/eigenscahppen kiezen). Kies dan het tabblad settings (meest rechtse) en je kan nu bij de tekst 'Display' je tweede kaart selecteren. Als je die geselecteerd hebt kan je onderaan de optie aanvinken 'Extend my windows desktop ....'
Als je dat gedaan hebt en OK hebt ingedrukt dan kan je je tweede dekstop op met je muis.
Als je je tweede kaart selecteert kan je ook de resolutie veranderen.

Wees gewaarschuwd!;) Als je een tweede monitor eenmaal gewend bent dan wil je niet meer zonder :o

Verwijderd

Yeah baby! *D

Dit is vetjes! Superthanks!! Het werkt perfect. Echt heel relaxed. Oma is smiling :7

De groeten,
IcarusVision
Pagina: 1