Toon posts:

Nikon Z6 (ii) of Sony A7 iii (iv)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:44

OMX2000

By any means necessary...

Topicstarter
Situatie nu
Inmiddels schiet ik al een jaar of 3/4 geen foto's meer met mijn Nikon D90. Ik ben er altijd heel blij mee geweest, en ben eigenlijk nooit verder gekomen dan de de 18-105mm kitlens, een 50mm/F2.8 lens, en een Nikon SB-700 flitser. Maar toen doordat de batterij op was, en de flitser ook stuk was gevallen, stokte het met fotograferen. Dat er gaande weg 4 kids bij zijn gekomen kan ook geholpen hebben ;) Ik merkte dat ook 80% van de foto's met onze telefoons werden genomen en ik had een Sony RX100 VA aangeschaft om toch een klein beetje meer kwaliteit terug te krijgen.

Met die RX100 is op zich niks mis mee. Maar het bleef knagen om weer eens een nieuwe camera te gaan aanschaffen. En sinds de D90 is er behoorlijk wat veranderd. Ik ben me dus weer rustig aan het orienteren in wat ik wil gaan aanschaffen. En zoals de titel van dit topic al verklapt zit ik te twijfelen tussen de Nikon Z6, Z6 ii, Sony A7 iii of de toekomstige A7 iv.

Voor de keus ga ik geen rekening houden met de lenzen die ik nu heb. Het is leuk als ik ze nog zou kunnen gebruiken, maar het is zo weinig glas dat ik de keus daar niet vanaf laat hangen.

Ik neig zelf naar de Nikon Z6 of Z6 ii, vooral omdat ik de Nikons fijner in de hand vind liggen. En bij de Nikons denk ik dat de Z6 ii voor mij niet genoeg toegevoegde waarde heeft tov de Z6. De Z6 is zowel nieuw als gebruikt een stuk goedkoper, en ik kan denk ik beter in glas investeren dan in een betere camera.

Tegelijkertijd speelt het natuurlijk ook dat Sony waarschijnlijk dit jaar met de opvolger van de A7 iii gaat komen. Die zal mogelijk weer duurder worden dan de A7 iii, maar misschien wordt daardoor de A7 iii goedkoper.

Mijn vragen
Voor mezelf heb ik wel besloten om voor het eind van het jaar een nieuwe camera gekocht te hebben. Vooral omdat als ik terugkijk naar de foto's die ik met de D90 heb gemaakt van de kinderen, ze toch echt wel een stuk mooier zijn dan dan die ik nu met de Sony RX100 VA en telefoon schiet.

De camera wil ik dus in eerste instantie gebruiken om foto's te maken van de kinderen, maar ook gewoon rondlopen en foto's maken van willekeurige zaken (natuur of stad). Dat filmen kan is ook handig omdat ik hem ook als stream camera wil kunnen gebruiken of voor opnames tijdens het maken van mijn podcast.

Dus een paar vragen:

Is de Z6 ii echt de hogere prijs waard?
Ik hoor/zie op youtube steeds dat het focus systeem van Sony nog steeds het beste is. Maar is die van Nikon, ook door recente firmware updates, echt een stuk minder?
Is "glas" kopen voor het Nikon Z systeem duurder dan voor Sony?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Beste antwoord (via OMX2000 op 07-05-2021 12:30)

• bobcom
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13:41

bobcom

Dedicated dabbler

Ik zou voor de verandering eens uitgaan van je fotografische eisen in plaats van de (autofocus)specificaties van de bodies.

Je had een net-niet superzoom van redelijk niveau (18-105) en een korte tele (50mm) op je D90. De nieuwe Tamrons voor E-mount krijgen een prima pers en zijn betaalbaar: de 28-200 zou beter zijn dan de 18-105 van je D90, en in 85mm voor E-mount is je keus ruim. Ook de Sony 24-105 is niet beroerd. Wat je in F- of Z-mount kunt krijgen en wat dat kost weet ik niet, maar is ook de moeite van het uitzoeken waard.

Qua body zijn Z6 en A7iii allebei voorlopig nog ruim voldoende bij zulk glas. Animal af op het oog van rondvliegende wespen is niet iets wat je dagelijks gebruikt, en je geeft zelf al aan dat je bezwaar tegen telefoon en RX100 meer de beeldkwaliteit betreft dan de autofocus.

Over het algemeen is het sowieso zinniger om je af te vragen wat je nodig hebt dan om je te verlekkeren in wat je kopen kunt. Natuurlijk kun je je gek laten maken door de technische details van de bodies Die zijn bedoeld om kopers gek te maken en de molen aan het draaien te houden.

Specificaties en kwaliteiten van lenzen zijn veel saaier, maar je hebt er op den duur wel langer plezier van.Dus ga op zoek naar glas dat aan je wensen voldoet, en neem daar een body bij.

[Voor 8% gewijzigd door bobcom op 07-05-2021 10:03]

Sony, Fuji, van alles wat en steeds wat anders. En nu zelfs een webstek in aanbouw..

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik heb alleen ervaring met de Sony kant, dus kan alleen voor hun spreken. (A6000,A7,A7R,A7II,A7III)

Het focus systeem is inderdaad echt fantastisch, of het nu gaat om de verspreide focus punten of functies als Eye focus, het werkt echt fantastisch.

Groot voordeel van Sony is dat ze er vroeg bij waren met Systeemcamera's. Hierdoor hebben ze een groot arsenaal aan lenzen en de afgelopen jaren zijn er veel betaalbare 3rd party's bij gekomen waardoor je dus extra keus hebt. Denk bijvoorbeeld aan Tamron en Sigma.

Betreft de vormfactor, er zijn natuurlijk altijd nog Grips en L-Plates voor betere hou vast.

[Voor 5% gewijzigd door Greatsword op 06-05-2021 17:20]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Ik zou aanraden om te wachten op de A7IV (doe ik zelf ook). Naar verwachting zal deze camera ca. 30-32MP hebben, functionaliteit uit de A1/A9 en de nieuwe menus. Ik gok zelf dat deze camera in Q3/4 op de markt moet komen voor 2500 euro.

Fotografie: Sony A7RIV Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik zou vooral zeggen richt je niet teveel op de specs, je bent geen pro. Wat momenteel helemaal hot is, is scherpstelling op het oog samen met lichtsterk glas vol open. Voor video is de snelheid en accuraatheid van de AF een punt. Daarin scoort Sony heel erg hoog. Maar kijk vooral naar jezelf wat vindt jij belangrijk, welke camera vindt jij fijn hanteren/ menu's etc. De rest is toch in de marge.
En inderdaad goed glas is het belangrijkste. Bedenk ook dat alle moderne camera's veel beter zijn dan jouw D90. Kijk vooral wat je wil qua video want daar zit nog het grootste verschil. Puur voor fotografie zou ik zeker Nikon roepen maar voor video zeker Sony. Wachten zou ik zeker niet er komt altijd weer wat nieuws

[Voor 23% gewijzigd door Frogmen op 07-05-2021 08:50]

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

Ik zou voor de verandering eens uitgaan van je fotografische eisen in plaats van de (autofocus)specificaties van de bodies.

Je had een net-niet superzoom van redelijk niveau (18-105) en een korte tele (50mm) op je D90. De nieuwe Tamrons voor E-mount krijgen een prima pers en zijn betaalbaar: de 28-200 zou beter zijn dan de 18-105 van je D90, en in 85mm voor E-mount is je keus ruim. Ook de Sony 24-105 is niet beroerd. Wat je in F- of Z-mount kunt krijgen en wat dat kost weet ik niet, maar is ook de moeite van het uitzoeken waard.

Qua body zijn Z6 en A7iii allebei voorlopig nog ruim voldoende bij zulk glas. Animal af op het oog van rondvliegende wespen is niet iets wat je dagelijks gebruikt, en je geeft zelf al aan dat je bezwaar tegen telefoon en RX100 meer de beeldkwaliteit betreft dan de autofocus.

Over het algemeen is het sowieso zinniger om je af te vragen wat je nodig hebt dan om je te verlekkeren in wat je kopen kunt. Natuurlijk kun je je gek laten maken door de technische details van de bodies Die zijn bedoeld om kopers gek te maken en de molen aan het draaien te houden.

Specificaties en kwaliteiten van lenzen zijn veel saaier, maar je hebt er op den duur wel langer plezier van.Dus ga op zoek naar glas dat aan je wensen voldoet, en neem daar een body bij.

[Voor 8% gewijzigd door bobcom op 07-05-2021 10:03]

Sony, Fuji, van alles wat en steeds wat anders. En nu zelfs een webstek in aanbouw..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Klinkt een beetje suf misschien. Maar al jullie tips make sense. Ik denk dat ik een 2e hands Nikon Z6 op de kop ga tikken, en glas erbij. De 24-70 F4 om te beginnen. Ik ben een enorme gadget freak, maar de Z6 ii is echt een stuk duurder. En als ik echt tegen de limieten ga aanlopen van de Z6 kan ik altijd nog upgraden.

[Voor 31% gewijzigd door OMX2000 op 07-05-2021 12:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mnijland
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 03-12 10:51
Een kleine toevoeging aan dit.

Investeer in goed glas! Je doet er al verstandig aan door voor een Z6 te gaan ipv de Z6 II. Dan hou je centjes over voor het goede glas.

Zelf schiet ik eigenlijk alles met een 35 en 85 op fullframe met mijn zoon van 3. Heerlijk.

Zwarte doosjes met de tekst "Nikon" + wat lichtdoorlatende lensdoppen || www.marcosplaten.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Ik ga voor een 2e handse Z6 met 24-70mm lens. En als het goed is kan ik er morgen een ophalen voor een nette prijs.

Iemand tips over waar ik op moet letten?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Mnijland
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 03-12 10:51
Maak een praatje met de verkoper. Dan krijg je ook een goede indruk van de reden van verkoop en over hoe hij met de spullen is omgegaan.

Het is vooral rustig alles nalopen om na te gaan of er netjes mee is omgegaan:
- Rustig alles stap voor stap bekijken. Visueel en voelen. Zijn er defecten, krassen, deuken, abnormale slijtage (normale slijtagesporen zijn niet erg).
- Lensvatting Ok?
- Glaselementen van lens bekijken. Voorste, achterste, verdere interne glaselementen.
- Hoe zien de diafragma-bladen eruit.
- Hoe voelen die zoomring & focusring? Soepel? Knarst die door zand/vuil?
- Hoe ziet de lensvatting eruit op de camera?
- monteren van lens op camera soepel?
- Gaat de camera aan?
- werkt focus?
- maakt foto?
- laat foto zien?
- verschillende foto's maken terwijl je op verschillende afstanden scherpstelt.
- check focus in de gemaakte foto's
- Verschillende diafragma's checken met foto's

Alle verdere onderdelen erbij?
Dozen
kabels
lader
geheugenkaartjes
Extra accu's

Zwarte doosjes met de tekst "Nikon" + wat lichtdoorlatende lensdoppen || www.marcosplaten.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tarquin
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 08-12 20:23
Ik raad bij camera's algemeen aan om naar rato 1:2 te besteden/investeren in camera:lenzen.
Dus een Nikon Z6ii van €2100 komt echt tot zijn recht met richting de 4000 aan lenzen en niet €500 aan lenzen.
Als je die rekensom maakt, vind je de camera dan nog steeds leuk? Zo ja, kopen!
Zo nee, en denk je dat je gewoon bespaart op het glas, dan ben je misschien verleid door knopjes en specificaties; een toplens op een medium body geeft betere resultaten dan andersom.
Dat zijn geen fantasie 'betere resultaten' die alleen professionele fotografen kunnen zien; denk ook aan simpleweg meer licht waardoor je binnen ook nog foto's kunt maken.

Lenzen zijn niet sexy maar ze maken wel meer verschil dan een camera.
Anders moet je in de fotozaak eens vragen 'als je nou een foto van de Z6 en de Z6II naast elkaar legt, kun jij dan zonder meer het verschil aanwijzen?' Het juiste antwoord is nee. Je kunt niet eens verschil zien tussen een Canon of een Nikon foto.
Je kunt wél verschil zien tussen verschillende brandpuntsafstanden en diafragma-openingen.
En uiteindelijk gaat het toch om het verschil dat je ziet - het interesseert niemand dat jij een extra knopje hebt, het gaat om de foto's.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Tarquin schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:34:
Ik raad bij camera's algemeen aan om naar rato 1:2 te besteden/investeren in camera:lenzen.
Dus een Nikon Z6ii van €2100 komt echt tot zijn recht met richting de 4000 aan lenzen en niet €500 aan lenzen.
Als je die rekensom maakt, vind je de camera dan nog steeds leuk? Zo ja, kopen!
Zo nee, en denk je dat je gewoon bespaart op het glas, dan ben je misschien verleid door knopjes en specificaties; een toplens op een medium body geeft betere resultaten dan andersom.
Dat zijn geen fantasie 'betere resultaten' die alleen professionele fotografen kunnen zien; denk ook aan simpleweg meer licht waardoor je binnen ook nog foto's kunt maken.

Lenzen zijn niet sexy maar ze maken wel meer verschil dan een camera.
Anders moet je in de fotozaak eens vragen 'als je nou een foto van de Z6 en de Z6II naast elkaar legt, kun jij dan zonder meer het verschil aanwijzen?' Het juiste antwoord is nee. Je kunt niet eens verschil zien tussen een Canon of een Nikon foto.
Je kunt wél verschil zien tussen verschillende brandpuntsafstanden en diafragma-openingen.
En uiteindelijk gaat het toch om het verschil dat je ziet - het interesseert niemand dat jij een extra knopje hebt, het gaat om de foto's.
Ik snap wat je zegt. En lenzen zijn zeker heel belangrijk. Maar bij de initiele aanschaf kan ik me voorstellen dat je niet meteen 4K neerlegt. Maar dat je wel na een tijd een verzameling lenzen opbouwt.

Via Marktplaats leek ik een Z6 met 24-70 F/4 lens voor 1250 te pakken te krijgen. Maar ik vermoed dat de verkoper geld snel nodig had, en na de deal gesloten te hebben haakte hij af. Tja.

Nu zit ik toch stiekem naar een nieuwe Z6 II te kijken, want er is nu een cashback actie van Nikon. Een Z6 ii met 24-70 F/4 lens kom dan op ca 2150. Daar slaap ik nog even een paar nachtjes over.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tarquin
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 08-12 20:23
OMX2000 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:09:
[...]
Ik snap wat je zegt. En lenzen zijn zeker heel belangrijk. Maar bij de initiele aanschaf kan ik me voorstellen dat je niet meteen 4K neerlegt. Maar dat je wel na een tijd een verzameling lenzen opbouwt.
Precies, het hoeft niet in één keer, maar die 2:1 verhouding blijft staan als je het uitsmeert over jaren.
De mannen van DpReview hebben trouwens net een leuke video online gezet, over wat ze zouden kopen voor 4000, als het hun eigen geld was.
Sterk daar in vind ik de afweging: Koop je een compleet & volwaardig APS-C systeem, of wordt het full frame, maar dan een instap-systeem?
Kijktip:

https://www.dpreview.com/...the-best-4000-camera-kits

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bobcom

bobcom

Dedicated dabbler

OMX2000 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:35:
Klinkt een beetje suf misschien. Maar al jullie tips make sense. Ik denk dat ik een 2e hands Nikon Z6 op de kop ga tikken, en glas erbij. De 24-70 F4 om te beginnen. Ik ben een enorme gadget freak, maar de Z6 ii is echt een stuk duurder. En als ik echt tegen de limieten ga aanlopen van de Z6 kan ik altijd nog upgraden.
OMX2000 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:09:
[...]
.......
Nu zit ik toch stiekem naar een nieuwe Z6 II te kijken, want er is nu een cashback actie van Nikon. Een Z6 ii met 24-70 F/4 lens kom dan op ca 2150. Daar slaap ik nog even een paar nachtjes over.
Korting is de snelste manier om mensen meer geld uit te laten geven dan ze eigenlijk willen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
bobcom schreef op zondag 16 mei 2021 @ 15:16:
[...]

[...]

Korting is de snelste manier om mensen meer geld uit te laten geven dan ze eigenlijk willen.
Yep, helemaal waar natuurlijk. Maar het is de afweging waard voor mij. Het zou anders zijn als ik helemaal niet op zoek zou zijn naar een camera en door de korting zou zwichten. Maar ik overweeg nog steeds 2e hands vs nieuw. De keus voor nieuw is nu ietsje makkelijker te maken. 😉

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Maar koop de camera waar je érg blij van wordt, dan zal je er nog heel lang gelukkig mee zijn :) Als ik eerder had gekocht waar ik héél blij van word, dan had ik onder de streep minder uitgegeven. Maar goed, je groeit erin :P

Canon EOS R | Olympus OM-1

• Ricktachtig
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 07-12 11:29
Een Nikon Z6 kom je met regelmaat voor onder de 1000 euro tegen. Dat scheelt een hoop tov de Z6 ii. Vanwaar de keuze voor een Z6 (ii) en niet de Z5?

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Ricktachtig schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:57:
Een Nikon Z6 kom je met regelmaat voor onder de 1000 euro tegen. Dat scheelt een hoop tov de Z6 ii. Vanwaar de keuze voor een Z6 (ii) en niet de Z5?
Een 2e hands Z6 is nog een optie hoor. De Z5 heb ik niet naar gekeken, aangezien ik het filmen ook belangrijk vind, en die mode dial aan rechterkant en ontbreken van display beetje jammer vind.

Ik besef me echt wel zoals hierboven eerder al is gezegd dat het glas het belangrijkste is, en niet allerlei fancy toeters en bellen.

So jury is still out ;)

• Ricktachtig
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 07-12 11:29
OMX2000 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:29:
[...]

Een 2e hands Z6 is nog een optie hoor. De Z5 heb ik niet naar gekeken, aangezien ik het filmen ook belangrijk vind, en die mode dial aan rechterkant en ontbreken van display beetje jammer vind.

Ik besef me echt wel zoals hierboven eerder al is gezegd dat het glas het belangrijkste is, en niet allerlei fancy toeters en bellen.

So jury is still out ;)
Ik had niet begrepen dat video een hele belangrijke peiler is. Je kunt namelijk prima video schieten met een Nikon Z5. Er zit alleen een crop in. Als video erg belangrijk voor je is snap ik het.

Verder is het altijd goed om te realiseren dat je met elke moderne camera prachtige foto's kunt schieten. Heb thuis een Fuji X-E2 gekocht voor 175 euro en dat ding maakt even goede foto's als mijn Fuji X-T4 welke mij 10 x zoveel heeft gekost

• Queros
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08-12 22:02
Ben benieuwd wat het is geworden!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Queros schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:21:
Ben benieuwd wat het is geworden!
De Nikon Z6 ii + 24-70 F4 kit. De dure optie helaas. Maarrrr ben er heel blij mee. Veel voelt vertrouwd omdat mijn vorige camera ook een Nikon was. Mijn redenatie was ook deels op hoop gebaseerd. De hoop dat er meer rek op de z6 ii zit dan de z6 qua firmware updates en verbeteringen. En dat er komende jaar een 70-200 F4 uitkomt, wat niks te maken heeft met de keus van z5/z6/z6 ii

Anywayz. Focussysteem is wennen. CFexpress kaartje is even een bittere pil qua prijs, maar foto’s van kaartje afhalen gaat wel heeel snel.

Ik ben nog op zoek naar de ideale settings voor verschillende situaties. Binnenkort een statief halen en dan ook op de mtb de natuur in om foto’s te maken.

Trouwens het “sticky” zijn van de focus box bij eye AF vind ik tegenvallen. Ja hij vindt ogen snel, maar kids moeten niet al te beweegelijk zijn. Zegt weer niks over of de foto wel scherp is. Dus old skool focussen dan maar ;)

• Queros
haha nou klinkt goed! Ik zit in dezelfde situatie waar in ik moet kiezen.. ik herken mij in je verhaal..
Ik heb alle 1000 camera's nu downsized to Canon EOS R.. Nikon Z6ii of de Sony A7iii..

Sony vond ik de grip erg onprettig dus die zou in theorie nu afvallen..al is er qua lenzen veel meer mogelijk.
Maar las dat Sigma waarschijnlijk 2022/2023 toch ook voor de Z-mount en de RF-mount van Canon iets gaat doen..

Dus basically als ik nu teruglees.. Canon of Nikon ;) Ik hoef niet te vragen wat jij kiest haha Heb je de EOS R ook overwogen?

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Queros schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:29:
haha nou klinkt goed! Ik zit in dezelfde situatie waar in ik moet kiezen.. ik herken mij in je verhaal..
Ik heb alle 1000 camera's nu downsized to Canon EOS R.. Nikon Z6ii of de Sony A7iii..

Sony vond ik de grip erg onprettig dus die zou in theorie nu afvallen..al is er qua lenzen veel meer mogelijk.
Maar las dat Sigma waarschijnlijk 2022/2023 toch ook voor de Z-mount en de RF-mount van Canon iets gaat doen..

Dus basically als ik nu teruglees.. Canon of Nikon ;) Ik hoef niet te vragen wat jij kiest haha Heb je de EOS R ook overwogen?
Nee de EOS R niet. Deels omdat ik Nikons fijner in de hand vind liggen, en omdat de EOS R wisselde reviews heeft kreeg. De R6 had ik in mijn hoofd wel overwogen maar die is weer een stuk duurder. Maar die autofocus fenomenaal, alien tech.

• Queros
Autofocus van die R6 bedoel je? Die heb ik ook ff getest..retesnel.. maar die z6 ii lijkt mij ook aardig rap

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Queros schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:56:
Autofocus van die R6 bedoel je? Die heb ik ook ff getest..retesnel.. maar die z6 ii lijkt mij ook aardig rap
Hij is snel. Maar ik moet nog een keer goed testen met hoeveel echt in focus is. Want het gele “boxje” loopt best vaak achter

Acties:
  • +2Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Topicstarter
Ik heb niet heel veel toe te voegen. Maar mijn initiele test met autofocus was in de AF-S modus. In AF-C de autofocus retesnel. Het gele box-je bedoel ik dan. Ik merk wel dat bij plenty licht het eigenlijk allemaal raak is. Maar bij iets minder licht, binnen dus, er wel wat missers tussen zitten.

Ben er nog steeds heel blij mee ;)

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee