Vraag

• svenM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-10 08:02
Ik zoek een?
Vaste telefoon, draadloos.

Wat is je budget?
Geen budget in gedachten, maar niet van plan om er 1000 euro voor te spenderen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Telefoongesprekken te voeren. De handset zou ook een handsfree stand moeten hebben. Ik zou graag de smartphone via wifi willen kunnen verbinden maar eventueel via bluetooth

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik weet dat een aantal fabrikanten vroeger een systeem hadden als Link To Cell en MobileLink en Smartphone Connect. Echter op de recente toestellen is dit niet meer beschikbaar enkel op oudere modellen, die vaak niet of moeilijk verkrijgbaar zijn. De bijhorende smartphone apps krijgen ook zeer slechte reviews op de play store.

Ik heb ook eens gekeken naar de Fritz!Fon maar daar moet ik dan een nieuwe wireless router voor installeren, wat ik liever zou vermijden, deels qua prijs maar ook omdat ik al meerdere wireless APs staan heb thuis.

bestaat hier nog een systeem voor?

Alle reacties

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:25
Je kunt vaak inloggen op de website van de provider en je vaste nummer doorschakelen naar je mobiele nummer.

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:04
Omzetten naar VoIP en dan een VoIP client op je telefoon?

• svenM
jeroen3 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:19:
Je kunt vaak inloggen op de website van de provider en je vaste nummer doorschakelen naar je mobiele nummer.
Dat klopt, maar dan kan ik geen enkele oproep meer opnemen met de vaste telefoon. En als ik me niet vergis is het betalend ook.

• svenM
Christiaan676 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:23:
Omzetten naar VoIP en dan een VoIP client op je telefoon?
Moet ik dan een nieuw nummer aanvragen? En kan ik dan nog steeds oproepen met de vaste lijn beantwoorden?

Ik dacht dat het simpel was maar ik heb even naar Telenet gebeld en daar was het 25 € per maand en dan 8 euro voor de huur van een toestel :/

Het is ook niet echt nodig dat ik die oproepen kan opnemen als ik weg ben van huis, het is een nice to have misschien maar niet echt een blokkerende factor.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:20
Zoek eens op SIP clients. Er zijn opties met meerdere SIP toestellen op een nummer, wellicht ook met een SIP toestel en SIP client?
Pagina: 1