Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjahid
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-09-2022
Hallo,

Ik heb onlangs mijn HTC one m8 teruggevonden. Ik wilde zien welke bestanden ik erop heb, maar helaas ben ik de pincode vergeten. Ik heb op internet onderzoek gedaan naar mogelijke oplossingen om het vergrendelingsscherm of op andere manieren te omzeilen, terwijl de gegevens toch behouden blijven.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

• Ik heb gelezen dat in sommige Android-versies de telefoon een optie krijgt nadat hij meerdere keren een valse pincode heeft ingevoerd. Sommigen krijgen de optie om op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken en anderen kunnen proberen in te loggen met hun Google-account. Ik krijg geen van deze opties.

• Ik heb een paar ontgrendelingssoftware geprobeerd, zoals Dr Fone, maar het ondersteunt mijn telefoon niet.

• Ik heb geprobeerd mijn telefoon te vinden via Google, maar deze is niet gekoppeld aan het account dat ik gebruik en ik heb nog nooit een ander Gmail-account gehad, dus dat is raar.

• Ik heb mijn telefoon niet aan ADB gekoppeld en is ook niet geroot, aangezien ik mijn telefoon sinds 2014/2015 niet meer heb gebruikt als ik me goed herinner.

• Ik heb de 'Emergency call' truc ook geprobeerd, maar mijn telefoon ondersteunt daar niet de functie om te kunnen kopiëren/plakken.

Bij voorbaat bedankt,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Sjahid dit valt onder omzeilen van beveiliging en dat mag helaas niet besproken worden op Tweakers.

Dit topic is gesloten.