Ring deurbel 2e generatie... opheffen account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-tje
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08-05-2023
Ik ben niet tevreden over mijn Ring videodeurbel 2e generatie en ga hem terugsturen.
Ik heb het toestel daar waar nodig ontkoppeld, de deurbel uit mijn account verwijderd en nu wil ik mijn account opheffen.

En kom er maar niet achter waar dat te doen.... een optie 'account verwijderen' bestaat niet en dus als ik mijn app van mijn mobiel verwijder, blijven mijn gegevens bij Ring achter. Daar heb ik een hekel aan.

Zijn er tips om dit voor elkaar te krijgen :?
Hopelijk zie ik iets over het hoofd.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat staat gewoon beschreven in hun privacyverklaring: https://nl-nl.ring.com/pages/privacy-notice
Op grond van de wet kun je mogelijk (1) inzage vragen in bepaalde persoonsgegevens die wij over jou bijhouden, (2) ons vragen om je persoonsgegevens bij te werken of te corrigeren, (3) bezwaar maken tegen de verwerking van je persoonsgegevens of eventueel eerder verstrekte toestemming intrekken en (4) ons vragen om je persoonsgegevens te blokkeren of ze uit onze database te verwijderen. Als je deze rechten wilt uitoefenen, kun je contact opnemen via de manieren die zijn beschreven onder Contact [...]
Zie dus: https://nl-nl.ring.com/pages/privacy-notice#contact_us

Daar staat ook de link vermeld die genoemd wordt in het artikel waar @Anoniem: 472287 naar verwijst.

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 06-05-2021 11:05 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:15

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Ja, er zit een camera op maar dit valt toch meer in de categorie Domotica. Even klein schopje.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear