Hallo allemaal,
Recentelijk heb ik een laptop overgenomen van een mede-Tweaker.
Helaas is de laptop tijdens transport beschadigd, en aangezien PostNL nog steeds niet heeft gereageerd op onze schadeclaim, is de verkoper zo vriendelijk geweest om akkoord te gaan met een reparatie op zijn kosten.
Nu is mijn vraag, kent iemand een betrouwbare reperateur (liefst in omgeving Rotterdam, maar een redelijke afstand daarbuiten is ook geen probleem)?
Voor zover ik kan zien (zie foto's) gaat het alleen om de backcover, dus de plaat aan de achterkant van het scherm.
De verkoper heeft mij gewezen op MC Phone, zij verkopen zo'n cover voor €80 en bieden ook inbouw aan tegen een meerprijs. Hij heeft daar wel bij gezegd zelf geen ervaring met deze winkel te hebben, en mij geadviseerd om hier nog wat advies in te winnen.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Remmy
Foto's:
:strip_exif()/f/image/j6TFDZW7Di49RoZMOXJuxRtY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cn6O7M7Kj1UG2Seg1B3ioj2t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/44I75Pf8YfCL3s7kFMUlRNK1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n9d56o3d0tQXK6tk56sGQnCt.jpg?f=fotoalbum_large)
Recentelijk heb ik een laptop overgenomen van een mede-Tweaker.
Helaas is de laptop tijdens transport beschadigd, en aangezien PostNL nog steeds niet heeft gereageerd op onze schadeclaim, is de verkoper zo vriendelijk geweest om akkoord te gaan met een reparatie op zijn kosten.
Nu is mijn vraag, kent iemand een betrouwbare reperateur (liefst in omgeving Rotterdam, maar een redelijke afstand daarbuiten is ook geen probleem)?
Voor zover ik kan zien (zie foto's) gaat het alleen om de backcover, dus de plaat aan de achterkant van het scherm.
De verkoper heeft mij gewezen op MC Phone, zij verkopen zo'n cover voor €80 en bieden ook inbouw aan tegen een meerprijs. Hij heeft daar wel bij gezegd zelf geen ervaring met deze winkel te hebben, en mij geadviseerd om hier nog wat advies in te winnen.
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Remmy
Foto's:
:strip_exif()/f/image/j6TFDZW7Di49RoZMOXJuxRtY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cn6O7M7Kj1UG2Seg1B3ioj2t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/44I75Pf8YfCL3s7kFMUlRNK1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n9d56o3d0tQXK6tk56sGQnCt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xPWgn9c8haL0fq80DmYGKDKc.jpg?f=fotoalbum_large)