Het is al meerdere keren aangehaald dat mensen hun oude berichten willen verwijderen. Ik zie voor de continuiteit van het forum geen reden om DM berichten van 3-4+ jaar of ouder te bewaren. Eerdere argumenten vanuit tweakers waren om het beleid te kunnen hanteren of mensen zich gedragen op het forum, maar na 3-4 jaar zijn posts niet meer relevant en als er een probleem was dan was dat al wel aan de orde geweest. **GDPR blabla Minimization principle blabla **
Daarnaast bevatten veel messages bij mij met andere mensen hun NAW-gegevens. Ik zie ook geen reden om die constant te bewaren. Een retentiebeleid is dan zeker een must voor je prive berichten, en als er ooit een melding is gemaakt van een bericht kan die makkelijk uitgesloten worden van dit beleid.
Daarnaast bevatten veel messages bij mij met andere mensen hun NAW-gegevens. Ik zie ook geen reden om die constant te bewaren. Een retentiebeleid is dan zeker een must voor je prive berichten, en als er ooit een melding is gemaakt van een bericht kan die makkelijk uitgesloten worden van dit beleid.