Ik heb de laatste tijd een probleem met m'n 15" Axion monitor. Ik na een tijdje, of meteen al tijdens opstarten nog maar de onderste helft beeld
. Soms komt het terug maar meestal blijft het beeld zo. Ik heb meerdere pc's geprobeerd evenals videokaartjes... Hoe kan ik dit nu oplossen? Ik heb er (helaas) geen garantue meer opzitten...
[flauw]
Moet je em omdraaien dan heb je de bovenste helft beeld

[/flauw]
Hoe oud is de monitor? En hoe ver zit je buiten de garantie periode? Vaak is het zo dat als je nog niet zo ver buiten de garantieperiode zit de winkels best nog wel wat voor je kunnen/willen doen.
Als je al te ver buiten de garantieperiode zit dan zal het waarschijnlijk een nieuwe monitor (moeten) worden
Moet je em omdraaien dan heb je de bovenste helft beeld
[/flauw]
Hoe oud is de monitor? En hoe ver zit je buiten de garantie periode? Vaak is het zo dat als je nog niet zo ver buiten de garantieperiode zit de winkels best nog wel wat voor je kunnen/willen doen.
Als je al te ver buiten de garantieperiode zit dan zal het waarschijnlijk een nieuwe monitor (moeten) worden
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
LOLOp donderdag 16 augustus 2001 20:19 schreef Christus het volgende:
[flauw]
Moet je em omdraaien dan heb je de bovenste helft beeld![]()
[/flauw]
Ja, idd hoe oud is hij, anders gelijk terug sturen naar de fabrikant en een nieuwe vragen (helpt vragen niet=>dan dreigen
Monitor is inmiddels ruim drie jaar oud...
Ik vroeg me meer af of er zelf iets aan te doen is en waar het probleem zou kunnen zitten...
Verwijderd
Dat ding is gewoon kapot. Heb ik ook gehad, viel niks meer aan te doen. Naja, toen maar ff fun gehad met op dat ding slaan met een moker .. kan ook heel leuk zijn soms.
Pagina: 1