AMD EPYC momentsleutel

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decarsul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 12:44
Beste allen,

Sinds deze week heb ik een EPYC 7282 en een Asrock rack d8-t2.
Alleen krijg ik het niet voor elkaar om deze gepost te krijgen.

Helaas heb ik geen momentsleutel (behalve om mijn wielen te wisselen, beetje groot) . . . en deze lijken ook niet te koop (specifiek voor threadripper / EPYC).
DAarom de vraag, of iemand zo'n ding heeft welke ik mag lenen / kopen (omgeving Zevenaar)
En anders de vraag, iemand een suggestie welke momentsleutel ik kan kopen?

Mvg

[ Voor 6% gewijzigd door Decarsul op 05-05-2021 20:43 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Waarom zou je in hemelsnaam een momentsleutel nodig hebben om een CPU te installeren?

Je geeft aan dat je de combinatie niet door de power on self test (post) krijgt, dus snap ik het echt niet. Voor opstart problemen kan je beter kijk in
Processors, Moederborden & Geheugen

Voor het lenen of kopen van een momentsleutel kan je beter naar https://tweakers.net/aanbod of van naar een computerzaak waar ze je kunnen helpen.

Dit forum is voor professionele servers en netwerken, en daar hoort dit topic niet thuis. Maar vanwege de onduidelijkheid in je topic weer ik ook niet waar ik je topic naar toe zou moeten verplaatsen. Dus sluit ik het, en adviseer ik je om ge kijken in vraag en aanbod of start een nieuw topic op de juiste plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ah, ik begrijp dat het noodzakelijk is voor deze specifieke CPU. Raar maar waar. Probeer het toch vooral in Processors, Moederborden & Geheugen voor de post problemen

Dit topic is gesloten.