Ik had via Connexoon Window 2 screens proberen toe te voegen, maar die werden niet zichtbaar in de app. Toen kreeg ik via een collega de tip om Connexoon Terrace te gebruiken. Daar zag ik mijn eerder toegevoegde screens inderdaad direct. Ook kon ik hier mijn andere 2 screens toevoegen. Tot zover ging alles goed. Maar de eerste 2 screens die ik vanuit de Window app had toegevoegd hadden een ander icoontje als de 2 screens die ik vanuit Terrace had toegevoegd. Dus heb ik 1 van de screens (toegevoegd vanuit Window) verwijderd. Als ik nu echter een nieuwe screen probeer toe te voegen krijg ik steeds de melding dat er geen nieuwe screen gevonden is. Staat die verwijderde screen nog ergens in een cache of zo? Heeft iemand een suggestie hoe deze weer toegevoegd kan worden? Alles is bij mij IO.
Laat maar, al gelukt. Ik heb de Terrace app mijn apparaten laten zoeken zonder de afstandsbediening (3e optie bij afstandsbedieningen), toen werd de screen weer terug gevonden.
Geachte,
Kan u kort de stappen beschrijven die je hiervoor gedaan hebt?
Eventueel met wat foto’s.
Ik heb hetzelfde probleem met 2 verwijderde rolluiken, die terug ingelezen moeten worden.
Mvg,
Serge
Kan u kort de stappen beschrijven die je hiervoor gedaan hebt?
Eventueel met wat foto’s.
Ik heb hetzelfde probleem met 2 verwijderde rolluiken, die terug ingelezen moeten worden.
Mvg,
Serge