Toon posts:

dataverkeer

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een .nl domeintje gaan reggen, ik kwam bij nxs een leuke aanbieden tegen van 200,- per jaar met 2gb dataverkeer per maand nu vraag ik me dus af of ik daar wel genoeg aan heb..ik wil de site gewoon gebruiken voor simpel gebruik..geen echte grote site waar massa's mensen komen gewoon is wat foto's op kunnen gooien als mensen wat willen zien ofzow maar ik zou m'n god niet weten hoe hard het met dat dataverkeer gaat

iemand :?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Meer dan genoeg voor een simpele site.

Verwijderd

Het dataverkeer groeit natuurlijk met het aantal bezoekers..

Bereken de grootte van een gemiddelde pagina van jouw en deel dat door de bandbreedte (die 2 gieg), dan weet je hoeveel pageviews je aankunt...

Voor 90% van de Nederlandse sites is 2 GB meer dan genoeg.

BTW: Het is trouwens wel handig als je het verbruikte dataverkeer kunt nagaan bij je provider! Het beste zou zijn als die statistieken ook nog regelmatig worden bijgehouden, ik heb al vaak genoeg van die verhalen gehoord met rekeningen achteraf waarbij mensen flauw vielen van de kosten.

Maar ik wil je niet bang maken ofzo ;).. 2 GB is vast zat...

Verwijderd

Topicstarter
nxs levert statistieken dat is dus wel handig :) en echt veel providers die rond de 200 piek per jaar zitten voor een .nl domein met 20mb schijfruimte heb ik nog niet kunnen vinden behalve deze dan

(ja ik ben bij www.webhosters.nl geweest :)

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 22:55 schreef Sourcerer het volgende:
nxs levert statistieken dat is dus wel handig :) en echt veel providers die rond de 200 piek per jaar zitten voor een .nl domein met 20mb schijfruimte heb ik nog niet kunnen vinden behalve deze dan

(ja ik ben bij www.webhosters.nl geweest :)
Nou ik weet dat er veel meer zijn.

Verwijderd

Topicstarter
noem er dan is een paar op anders is je reply vrij nutteloos want wat jij weet weet ik niet :)

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 23:42 schreef Sourcerer het volgende:
noem er dan is een paar op anders is je reply vrij nutteloos want wat jij weet weet ik niet :)
www.webhosters.nl (heb je niet goed gekeken, zijn er heel veel)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:43
Kertje in sig:

[..]
Momenteel in het trotse bezit van 0 slotjes, 0 bans en 0 waarschuwingen...
[topic=196946/1/60]
[topic=194711/1/60]
[topic=190483/1/60]
[topic=84069/1/60]

Hoe verklaar je die dan Kertje :)

Verwijderd

Zolang er alleen wat html, java en gif'jes, jpeg'jes etc opstaat valt het wel mee met het dataverkeer. Als je dan aan de 2 gieg komt heb je een redelijk populaire site.

Gebruik mijn eigen site (1 gieg dataverkeer) wel eens om wat voor iemand te uploaden zodat ie het er van kan afhalen.
Betreft vaak bestanden van 10-20 MB. Dan gaat et heel snel en zit je aan het einde van de maand het verbuik goed in de gaten te houden..

Verwijderd

Ik heb nu 2500mb dataverkeer per maand (website bestaat 2weken) en heb in 10dagen al 1100mb gebruikt terwijl alleen het forum druk wordt bezocht. Dus ik weet niet wat je doeleinde is voor je website.

• s_schimmel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik zelf zit bij deheeg, www.deheeg.nl, en daar heb ik geen dataverkeer zit je ook zo rond de 200 euro. Ondersteund ook nog eens alle scripting talen en mysql

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
www.hostbasket.com = 8 euro voor een linux shared hosting (50MB, PHP, MySQL, 5gig transfer dacht ik) + domeinnaamregistratie

[ Voor 75% gewijzigd door Guru Evi op 11-11-2003 13:16 ]

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie http://www.webhosters.nl/
Dit heeft NIETS met PNS te maken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1