Bij mij schoonouders lukt het niet om op Sunnyportal.com in te loggen om hun zonnepanelen te bekijken. De website zegt óf niets of dat het wachtwoord onjuist is. Op andere devices, zoals hun mobiel of die van mij werkt het wel.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laptop niet: nieuwe lenovo met Win10 pro
Laptop wel: oude acer laptop Win10 home
Mobiel wel: android, iphone, macbook.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Laptop op hotspot van mijn telefoon
Wachtwoord wijzigen
Cookies verwijderen
Opnieuw opstarten 😂
De support van SMA weet het ook niet, want ‘iedereen’ kan gewoon inloggen. Ze hebben het account ook admin rechten gegeven.
Vanuit ingelogde Chrome wachtwoord automatisch laten aanvullen (werkt wel op ander device)
Het lukt ècht niet! Met drie man kijken of elke letter goed ingetypt wordt.
Heeft iemand een idee waar ik kan zoeken? Het netwerk maakt niet het verschil, browsers ook niet. Ik kan alleen nog verzinnen dat Windows iets doet - maar wat dan? Op welke laag gaat het nu fout.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Laptop niet: nieuwe lenovo met Win10 pro
Laptop wel: oude acer laptop Win10 home
Mobiel wel: android, iphone, macbook.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Laptop op hotspot van mijn telefoon
Wachtwoord wijzigen
Cookies verwijderen
Opnieuw opstarten 😂
De support van SMA weet het ook niet, want ‘iedereen’ kan gewoon inloggen. Ze hebben het account ook admin rechten gegeven.
Vanuit ingelogde Chrome wachtwoord automatisch laten aanvullen (werkt wel op ander device)
Het lukt ècht niet! Met drie man kijken of elke letter goed ingetypt wordt.
Heeft iemand een idee waar ik kan zoeken? Het netwerk maakt niet het verschil, browsers ook niet. Ik kan alleen nog verzinnen dat Windows iets doet - maar wat dan? Op welke laag gaat het nu fout.
...