Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:13

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar een CRM tool, omdat ik uit Acumulus en Excel begin te groeien. De boekhouding ligt inmiddels extern, dus als de CRM ook facturen kan sturen des te beter, dan kan Acumulus de deur uit.

Verder komen mijn leads binnen via WordPress contactformulieren of via x.ai geboekte demo's. Ik maak nog geen gebruik van een webshop, maar dat gaat wel gebeuren op termijn, het zal dan WooCommerce worden.

Dus idealiter zoek ik iets dat kan koppelen met WordPress/WooCommerce en x.ai (Zapier), en effectief bijhoudt welke klant waar is in de sales funnel, en als er uiteindelijk gekocht is, welke producten en diensten ze hebben afgenomen.

Daarnaast werk ik met een aantal sales agents, het zou helemaal cool zijn als zij hun eigen leads kunnen beheren via hun eigen login (zodanig dat ze alleen hun eigen klanten zien, maar de sales wel gelijk in mijn administratie staan).

Natuurlijk heb ik zelf al wel wat gezocht, maar SalesForce noemt nergens de gevraagde integraties, Sugar CRM eigenlijk ook niet en is daarboven ook nog eens belachelijk duur (iets van €45 per gebruiker per maand, met een minimum van 10). Ik heb vorig jaar eens een weekje gespeeld met Hubspot, maar daar kon ik niet snel genoeg mijn weg in vinden. Voordat ik dat opnieuw ga proberen ben ik eigenlijk op zoek naar tips van jullie.

Nederlands is makkelijker als je denkt