Toon posts:

Oude ongebruikte electra kabel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stoppelbaard
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 17-05 22:46
Achter mijn WCD doos lopen momenteel twee ongebruikte electrakabels (fase en nul) welke nergens op aangesloten zijn en dus ook niet onder spanning staan. Ik krijg ze helaas niet weg, omdat ze in de muur zijn vast gestuct. Kan ik deze kabels gewoon achter mijn WCD laten zitten en afknippen op het punt waar ze de muur in gaan? Ze lopen naar een oude inbouwdoos, waar een afdekplaatje over heen zit.

Beste antwoord (via Stoppelbaard op 05-05-2021 21:45)

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:49

Theo

moederbord

Voor de zekerheid aan beide kanten strippen en in een lasklem plaatsen en je zit zeker veilig en goed. Het nadeel van afknippen is dat het koper nog wel aan te raken is, of ergens tegenaan kan komen mocht jij (of een volgende bewoner) ooit spanning op het andere uiteinde zetten. Met een lasklem heb je dat risico niet.

7400 Wp op het dak

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:49

Theo

moederbord

Voor de zekerheid aan beide kanten strippen en in een lasklem plaatsen en je zit zeker veilig en goed. Het nadeel van afknippen is dat het koper nog wel aan te raken is, of ergens tegenaan kan komen mocht jij (of een volgende bewoner) ooit spanning op het andere uiteinde zetten. Met een lasklem heb je dat risico niet.

7400 Wp op het dak

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee