Beste ! Eerst en vooral excuses voor de 15 jarige ik username
maar is nogsteeds relevant... ben absoluut geen kenner en weet en ken enkel door wat ik opgezocht heb laatste dagen
Wat ga je met je laptop doen?
gamen maar vooral tot 4k video editing
Wat is je budget?
rond 3000€ incl btw mag meer en natuurlijk minder
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
enorme afstanden gaan er niet mee gemaakt worden en gewicht stoort me niet of dergelijk , eerder overal in huis of werk
merken
alienware , lenovo , asus ,msi , ik sta open voor alles
wat ik bekeken heb
ik heb het heel internet afgezocht maar moet eerlijk zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
de alienware m15 r4 vind ik prachtig maar te duur ?
Lenovo lijkt me de ultimate machine maar uitverkocht?
Ik zie ook veel rtx 3080 laptops waar niet de volledige capaciteit van de kaart gebruikt word zoals wel bij de Lenovo en AW. Dus niet ideaal?
Kan ik beter ook wachten op nog laptops die gaan uitkomen zoja welke?
-ik heb ergens gezien lenovo ryzen 9 nvidea 3080 , met de nieuwe amd 5xxx en de betere prestaties tegenover intel...
Ook aub de mening als ik beter volledig wacht tot "overpriced videokaart tijd" voorbij is.
Zou dan ook graag een 4k/oled,... scherm willen
Alvast bedankt.
Wat ga je met je laptop doen?
gamen maar vooral tot 4k video editing
Wat is je budget?
rond 3000€ incl btw mag meer en natuurlijk minder
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
enorme afstanden gaan er niet mee gemaakt worden en gewicht stoort me niet of dergelijk , eerder overal in huis of werk
merken
alienware , lenovo , asus ,msi , ik sta open voor alles
wat ik bekeken heb
ik heb het heel internet afgezocht maar moet eerlijk zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
de alienware m15 r4 vind ik prachtig maar te duur ?
Lenovo lijkt me de ultimate machine maar uitverkocht?
Ik zie ook veel rtx 3080 laptops waar niet de volledige capaciteit van de kaart gebruikt word zoals wel bij de Lenovo en AW. Dus niet ideaal?
Kan ik beter ook wachten op nog laptops die gaan uitkomen zoja welke?
-ik heb ergens gezien lenovo ryzen 9 nvidea 3080 , met de nieuwe amd 5xxx en de betere prestaties tegenover intel...
Ook aub de mening als ik beter volledig wacht tot "overpriced videokaart tijd" voorbij is.
Zou dan ook graag een 4k/oled,... scherm willen
Alvast bedankt.