Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-09 10:44
Vandaag door een recruiter door "WW profiteur" uitgemaakt.

Bizar, respectloos en zeer zeer onprofessioneel. En heb het zwart op wit.

Ik wil hier iets mee. Ik heb zijn naam, fb account, telefoonnummer, email adres en website.
Uiteraard ga ik zijn leidinggevende er op aanspreken.

Maar, wat kan ik daarnaast nog het beste doen?

Mag ik hier ook naam en contact info delen van deze ongelooflijk onbeschofte vent?

Om zeg anderen te waarschuwen. Is er een soort blacklist waar recruiters op gezet kunnen worden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-09 19:15
Lekker van je af laten glijden en weten wat je zelf waard bent lijkt me een beter idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Creesch

bla bla!

Welkom in de wondere wereld van schaamteloze recruiters. Zo ben ik laatst nog via mijn privé mail benaderd wat gek is want die stel ik niet beschikbaar via zaken zoals LinkedIn. Dan blijft eigenlijk alleen maar over dat deze recruiter via het dataleak van LinkedIn enkele jaren geleden aan mijn mail is gekomen.
Mag ik hier ook naam en contact info delen van deze ongelooflijk onbeschofte vent?
Slecht idee, internet vigilantie gaat helaas vaak de verkeerde kant op en dit soort acties draaien 9 van de 10 keer uit op een verkeerde afloop waar mensen ook contact info gaan delen van mensen die helemaal niks hebben misdaan maar waar ze zelf nog een appeltje mee hebben te schillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ehh nee, de gozer doxen is uiteraard niet de bedoeling en is dan weer erg onprofessioneel vanuit jou kant. Wen eraan, je gaat nog genoeg vervelende recruiters tegen komen in je leven. Ik laat altijd direct weten niet geïnteresseerd zijn en verzoek per direct het verwijderen van mijn gegevens.

Ow en ik vraag vaak waar ze mijn telefoonnummer/email vandaan hebben. Nooit een nuttiger antwoord dan "Ja we googlen enzo" terwijl mijn prive nummer niet publiek zichtbaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door n9iels op 04-05-2021 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 19:42

epic_gram

undercover moderator

Laat lekker joh, zo iemand is de frustratie niet waard. Gewoon loslaten.

Ik zie dat je al over de 30 bent. Je hoort hier niet meer mee te zitten als volwassene.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:33
frustratie maakt geen goed topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.