iPad houder plat tegen de muur+stroomvoorziening

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 15:52
Dankzij lockdown 1.0 heb ik mijn eigen HomeKit netwerkje hier thuis kunnen uitrollen. Er staan bewakingscams in, Hue lampen worden ermee gestuurd en straks wellicht ook mijn centrale verwarming.

Omdat ik sinds kort ook een homekit deurbel heb hangen, zijn mijn oude videofoonschermen verwijderd. Er gaapt op de verdieping momenteel een gat waar een LAN kabel uit hangt te bengelen.

De bedoeling is nu dat ik een (oude) iPad in een houdertje zou hangen, tegen de muur bevestigen en overdag het homekit scherm laat weergeven. Het weze dus wenselijk dat hij continu van stroom zou voorzien worden. (ik kan de lan kabel gebruiken om spanning op te zetten.)

Weet iemand dat ergens kant-en-klare setjes bestaan om dit doel te bereiken? Of wordt dit knutselen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ipad wall mount geeft al een waslijst aan mogelijkheden. Zit daar niks tussen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeldbuisje
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-07 15:52
mja, even Googelen kan ik uiteraard ook en heb ik al gedaan. Men krijgt idd een resem mogelijkheden.
Van iPort bvb zit er iets erg netjes tussen, maar hun "houdertje" kost al zoveel als twee ipads. Dat is er uiteraard over.
Vervolgens heb je wat aliexpress dingen die de iPort prijs gedeeld door tien zijn, maar is dat wel behoorlijk materiaal?

Het doel van mijn vraag hier was of er iemand ervaring had met een dergelijk systeem dat lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Daarom kreeg je ook een template, met een aantal vragen, zoals wat je zelf gezocht en gevonden hebt, en waarom het niet voldeed :) Aan de hand van je topicstart weten we niet wat je al gezien hebt, wat precies je eisen zijn of je budget.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Ductaoe is niet duur en plakt hem ook vast