Ik zoek een?
Volautomaat Espresso Machine
Wat is je budget?
500-850 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard koffie maken, we drinken veel cappuccino en Lingo. Ik geniet op z'n tijd ook erg van een latte macchiato
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn zoektocht heeft mij geleid tot de Siemens eq.500, eq.6 en de eq.9 s300
Welke vragen heb je hier nog over?
- Geluid maken ze allemaal, maar ik zoek er een die behoorlijk stil is gezien mijn werkdagen rond 04.30 kunnen beginnen, en een machine welke het hele appartementencomplex wakker maalt is niet de bedoeling.
- Verder zou een vak voor al gemalen koffie welkom zijn, maar niet noodzakelijk.
- 2 cappuccino tegelijk zetten is een must
- Ik zit absoluut niet vast aan deze types
- 2 bonenreservoirs is niet nodig tenzij de machine een dubbele molen heeft zodat er geen rest andere koffieboon achterblijft
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze machines, en wellicht andere machines.
Volautomaat Espresso Machine
Wat is je budget?
500-850 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Uiteraard koffie maken, we drinken veel cappuccino en Lingo. Ik geniet op z'n tijd ook erg van een latte macchiato
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn zoektocht heeft mij geleid tot de Siemens eq.500, eq.6 en de eq.9 s300
Welke vragen heb je hier nog over?
- Geluid maken ze allemaal, maar ik zoek er een die behoorlijk stil is gezien mijn werkdagen rond 04.30 kunnen beginnen, en een machine welke het hele appartementencomplex wakker maalt is niet de bedoeling.
- Verder zou een vak voor al gemalen koffie welkom zijn, maar niet noodzakelijk.
- 2 cappuccino tegelijk zetten is een must
- Ik zit absoluut niet vast aan deze types
- 2 bonenreservoirs is niet nodig tenzij de machine een dubbele molen heeft zodat er geen rest andere koffieboon achterblijft
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze machines, en wellicht andere machines.